וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בקצב הזה, לא נראה שערן זהבי יסיים כמלך השערים בסין"

בתקשורת המקומית ביקרו את כוכב גוואנגז'ו לאחר ההופעה מול יטאי: "הוא נראה לא טוב, נראה שיש הבדלים גדולים בין היכולת שלו העונה לבין היכולת שהציג בעונה שעברה". סטויקוביץ': "אני לא מודאג"

צילום מסך

ב-2 ביולי 2016 עלה ערן זהבי להופעת הבכורה שלו בליגה הסינית. החלוץ נכנס בדקה ה-60 במצב של 1:1 מול שיג'יאז'ואנג, כבש, בישל ועזר לגוואנגז'ו R&F לנצח 2:4 במשחקו הראשון בליגה. אלא שבניגוד לעונה שעברה, העונה הנוכחית נפתחה בצורה קצת פחות טובה מבחינתו של זהבי, שבשני המשחקים הראשונים של העונה לא הצליח למצוא את הרשת.

היום (ראשון) פתח זהבי בהרכב גוואנגז'ו R&F ב-0:1 על צ'אנגצ'ון יטאי, ושוב לא מצא את הרשת. אם זה לא מספיק, הוא הוסיף החמצה גדולה, שזיכתה אותו בלא מעט ביקורות מהתקשורת הסינית.

"למרות שלוש הנקודות, לאוהדי גוואנגז'ו יש סיבה לדאגה לאחר שזהבי שוב לא מצא את הרשת", נכתב באחד האתרים הגדולים במדינה. "לזהבי היו מספר הזדמנויות במשחק, אך הוא החמיץ פעם אחר פעם, כולל החמצה גדולה באחד על אחד. כולם מצפים שזהבי יכבוש כבר, ויציג את היכולת שהציג בעונה שעברה, אך זה עדיין לא קורה".

"זה לא רק שהוא לא הצליח לכבוש, זו גם היכולת הרעה. אי אפשר להגיד שהאוהדים היו מרוצים ממנו. במחצית הראשונה, מלבד ההחמצה הגדולה, הוא כלל לא הורגש ואילו במחצית השנייה הוא כל הזמן עזב את העמדה שלו. הוא לא היה מדויק במחצית השנייה ונתפס פעמים רבות בנבדל. נראה שיש הבדלים גדולים בין היכולת שלו העונה לבין היכולת בעונה שעברה. בקצב הזה לא נראה שהוא יזכה בתואר מלך השערים של הליגה".

עוד בנושא

0:1 לגוואנגז'ו על יטאי, ערן זהבי שוב לא מצא את הרשת

שחקן גוואנגז'ו R&F ערן זהבי. טוויטר, צילום מסך
הציפיות גבוהות. זהבי בפעולה/צילום מסך, טוויטר

"אני לא שופט את זהבי רק על פי השערים שהוא כובש", אמר מאמנו דרגאן סטויקוביץ'. "הוא עשה מספיק בשביל לעזור לקבוצה במהלך המשחק. נכון שהוא הגיע למצב טוב שממנו הוא היה צריך לכבוש, אבל יכול להיות שמשטח הדשא הגרוע מנע ממנו לבעוט לרשת. בכל מקרה, זה ממש לא משנה עבורי. העיקר שהשחקנים ישחקו אחד בשביל השני ויעזרו אחד לשני. אני יודע שהוא יחזור להציג את היכולת הגבוהה שכולנו מכירים ומצפה לזה בקוצר רוח".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully