וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל התחייבויות אישיות: יפת ביקש לא לשפוט את מכבי ת"א-הפועל חיפה

12.3.2017 / 11:55

השופט הבכיר פנה בשבוע שעבר לוועדת השיבוץ, איגוד השופטים נענה בחיוב ושיבץ במקומו את זיו אדלר: "ברור שעדיף ששופט יעדכן שיש לו עניינים אישיים לפני השיבוץ, אבל לכל אחד יש מחליף"

אלון יפת שופט. ברני ארדוב
סיבות אישיות. אלון יפת/ברני ארדוב

זיו אדלר ינהל הערב (ראשון) את המשחק בין מכבי תל אביב להפועל חיפה ולא אלון יפת ששובץ לכך בתחילה. יפת פנה לוועדת השיבוץ בשבוע שעבר וביקש לא לשפוט את המשחק בגלל התחייבויות אישיות אחרות. באיגוד השופטים החליטו לקבל את הבקשה של השופט הוותיק ולוותר עליו במחזור הזה.

אדלר שהיה אמור להיות מחר שופט רחבה במשחק של הפועל באר שבע, ישפוט במקום יפת הערב. "כל שופט שמוותר על משחק מסיבות כאלה ואחרות צריך לקחת בחשבון שהוא נפגע כספית", אמר גורם באיגוד השופטים. "ברור שעדיף ששופט יעדכן שיש לו עניינים אישיים שמונעים ממנו לשפוט לפני שהוא מקבל את השיבוץ אבל ברוך השם יש היום מספיק שופטים טובים ויש מחליף לכל אחד".

השופט אוראל גרינפלד ממשיך להיעדר משיפוט בשל פציעה אותה הוא סוחב כבר למעלה מחודש. רק באחרונה חזר לירן ליאני לשפוט אחרי שנעדר עקב פציעה ארוכה. באיגוד מרוצים מקצב ההתפתחות של השופט הצעיר יגאל פריד שכבר בגיל כל כך צעיר מנהל בהצלחה משחקים בליגת העל.

זיו אדלר שופט כדורגל. קובי אליהו
יחליף את יפת. זיו אדלר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully