וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: מאטוביץ' ואלבז התפייסו, אלי כהן יערוך בירור

12.3.2017 / 10:45

השניים שהתעמתו ביניהם במהלך הניצחון בקרית שמונה, ליבנו את העניינים ובקבוצה לא יעשו מזה עניין: סתיו שחם: "צריכים את השחקנים דרוכים". על המענקים: "יכול להיות שזה עשה משהו חיובי"

אלי אלבז ודושאן מאטוביץ' התפייסו אמש (שבת) אחרי התקרית שהיתה ביניהם במהלך הניצחון על קרית שמונה. כזכור, כמה דקות לפני שער הניצחון היקר של אלבז, אירעה תקרית בינו לבין מאטוביץ' שכעס על אלבז כי לטענתו לא חזר להגן על שער כפר סבא. מאטוביץ' רץ לעבר אלבז ונזף בו ובין השניים התפתח דו קרב מילולי שגרם לאלבז לא להישאר עם השחקנים לחגוג את הניצחון על כר הדשא.

אחרי המשחק אמש התפייסו השניים ולא בטוח שבכפר סבא יעשו מזה עניין, כאשר הבעלים הבהיר כי יערוך בירור. "אנחנו צריכים עכשיו את השחקנים מאוד דרוכים ומאוד נחושים וזה בסדר אם מדי פעם יש ויכוחים ובתנאי שזה מסתיים בצורה חברית", אמר הבוקר הבעלים סתיו שחם. כפי שפורסם כאן לראשונה, שחם הבטיח באימון בשבוע שעבר כי יעביר לשחקנים מענק הישארות משותף בגובה של חצי מיליון שקל.

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים. ג'יני
כבר עם הראש במשחק הבא. שחקני הפועל כפר סבא/ג'יני

"יכול להיות שזה עשה משהו חיובי", אמר שחם. "בכל עבודה ובכל מקצוע כשאתה מציב איזשהו הישג ואיזשהו רף זה משהו שיכול לעשות טוב. זה תופס בעיקר בנושא של מכירות וזה אולי מתאים גם לכדורגל". שחם פירגן הבוקר למאמן המנטלי שהביא מתחום ההייטק דניאל דוידסון. לטענת הבעלים, דוידסון שנחשב לסוג של גורו בתחומו סייע לשחקנים בשבוע האחרון בשיחות אישיות וקבוצתיות שערך עימם.

החלוץ הניגרי סאני אומורגי שכבש אתמול את השער הראשון אחרי שנכנס כמחליף, אמר לאחר המשחק: "לא באתי ממאריבור, קבוצה ששיחקה בליגת האלופות, כדי להעביר כאן את הזמן. הגעתי לישראל כדי לעזור להפועל כפר סבא להישאר בליגה ואני משוכנע שאנחנו נישאר". לקח לאומורגי הרבה זמן לכבוש, אבל הוא משוכנע שזה יבוא מעכשיו יותר בקלות. "חלוץ צריך את השער הראשון כדי שהכל ייפתח לו ואני מבטיח שמעכשיו הגולים יבואו בקלות. השער הזה יפתח בשבילי את הדלת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully