וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "אם השחקנים יגיעו באנרגיות הנכונות, אפשר לנצח בבאר שבע"

הקבוצה מהבירה מתכוננת למשחק מול האלופה (ב', 21:00), המאמן נשמע אופטימי במסע"ת. על ההפסדים האחרונים: "התוצאות הן לא תמיד המדד אלא הדרך. מול מכבי חיפה שיחקנו טוב והפסדנו"

רוני כנפו

העונה הסדירה בליגת העל תינעל מחר (שני, 21:00) עם המפגש המסקרן שבו תארח הפועל באר שבע האלופה את בית"ר ירושלים. הקבוצה של שרון מימר מגיעה למשחק הזה אחרי ההפסד מול מכבי חיפה שקטע לה רצף של ניצחונות ותנסה לנצל את ההפסד של מכבי פתח תקוה כדי להתקרב למקום השלישי אך פוגשת קבוצה שניצחה אותה בחמשת המפגשים האחרונים. שרון מימר ערך מסע"ת לקראת המפגש המסקרן ובו הוא דיבר על ההכנות ועל ההפסדים האחרונים של הקבוצה.

שרון מימר מאמן בית"ר ירושלים עם בוריס קליימן. רוני כנפו
מפגש מסקרן. שרון מימר עם בוריס קליימן/רוני כנפו

שרון מימר: "ללא קשר לתוצאות של אתמול נבוא ונעשה את המקסימום. המשחק נגד באר שבע לא הופך להיות קשה, הוא תמיד היה קשה. באר שבע ניצחה 11 מתוך 12 משחקי הבית שלה בליגה. יהיה אתגר ונקווה לעמוד בו. ניצחונות והפסדים זה לא תמיד המדד, אנחנו מודדים לפי דרך. מול קרית שמונה המטרה הייתה לעלות שלב. מול מכבי חיפה מי שראה שיחקנו טוב, אבל יצאנו עם הפסד. הדרך שלנו היא טובה גם בהפסדים האלו. אם השחקנים יגיעו עם האמונה ויביאו את האנרגיות הנכונות אנחנו נוכל לצאת משם עם ניצחון".

על חסרונו של איינבינדר: "קבוצה בריאה צריכה שיהיה לה סגל רחב. נעשה התאמות כל הזמן. דן שחקן חשוב מאוד, אבל יש פה מספיק שחקנים טובים שיעשו את המקסימום ויחפו על החיסרון הזה".

על דוד קלטינס: "אני לא מסכים שהוא ביכולת לא טובה. נתמוך בכולם שיחזרו להציג את היכולת הכי טובה שלהם. דוד שחקן חשוב במערכת ואנחנו מאוד מאמינים בו".

בוריס קליימן התייחס ליריבה: "אני מכיר אותם כבר הרבה שנים. אין הכנות מיוחדות, אנחנו מתייחסים לכל יריבה אותו דבר". על הסיכויים שלו להיות בנבחרת: "אני חושב שמגיעה לי הזדמנות להיות בשער אבל יש מאמן ואכבד כל החלטה שלו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully