וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה באינדיאן וולס: אנדי מארי הודח על ידי פוספיסיל בסיבוב השני

המדורג 1 בעולם נוצח 7:6 (7:5) על ידי הקנדי המדורג 129 תוך שעה ו-52 דקות, כשהוא נראה עצבני ולא מרוכז. סטן ואוורינקה עלה לשלב הבא עם 3:6, 4:6 על פאולו לורנצי, גם ברדיך ומונפיס דילגו

אנדי מארי טניסאי סקוטי. AP
אכזבה. מארי/AP

הפתעה גדולה בטורניר אינדיאן וולס: המדורג 1 בעולם אנדי מארי הודח הבוקר (ראשון) כבר בסיבוב השני אחרי הפסד 6:4, 7:6 (7:5) לוואשק פוספיסיל הקנדי, המדורג 129 בעולם. היה זה משחקו הראשון של הבריטי בטורניר בקליפורניה, אחרי שהעפיל אוטומטית לסיבוב השני. לפני המשחק כל הסיכויים נטו לטובתו: בכל אחד מהמפגשים הקודמים (היו ארבעה כאלה) עם פוספיסיל ידו היתה על העליונה, והקנדי גם הפסיד ב-11 המשחקים האחרונים בהם פגש שחקן מהעשירייה הראשונה של הדירוג העולמי.

כל זה לא שיחק תפקיד כשהמשחק החל, ומארי נראה עצבני ולא מרוכז. הוא נשבר במהירות במערכה הראשונה, הפסיד אותה תוך 46 דקות ולא הצליח להתאושש גם בסט השני, בו נגרר לשובר שוויון והפסיד בו. בסך הכל מארי ביצע שבע שגיאות כפולות, והוכרע תוך שעה ו-52 דקות.

לעומתו, סטן ואוורינקה (3) דווקא עשה את העבודה כשגבר 3:6, 4:6 על פאולו לורנצי (38) תוך שעה ו-18 דקות. גאל מונפיס (11) עלה גם כן לשלב הבא עם ניצחון לא קל, 6:3, 0:6, 1:6 דריאן קינג (131), וכך גם תומאש ברדיך, שניצח 6:7 (4:7), 4:6 את ביורן פרנטנג'לו האמריקאי (112).

אנדי מארי טניסאי סקוטי אחרי ההפסד מול ואשק פוספיסיל טניסאי קנדי. AP
הרבה זמן הוא לא ניצח שחקן טופ 10. פוספיסיל חוגג, מארי המום/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully