וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקנים כאן עלו עם האף למעלה, נוריד אותם לקרקע"

12.3.2017 / 8:27

אכזבה במכבי פתח תקוה מההפסד למ.ס אשדוד. לוזון ורפואה לשחקנים: "איך הפסדנו? 0:0 כבר לא טוב?". לירוי צעירי מבוקש, סעיף השחרור: מיליון שקל. שמו של איאד אבו עביד עלה כמחליף לדור אלו

אבי לוזון חבר הנהלת מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
אכזבה גדולה. לוזון/מגד גוזני

"לא ברור איך אנחנו סופגים שער כזה בדקה כזאת. כל המשחק היינו יותר טובים. מה קרה? 0:0 כבר לא טוב?". כך אמרו אבי לוזון וקובי רפואה לשחקני מכבי פתח תקוה בחדר ההלבשה לאחר ההפסד 1:0 אמש (שבת) למ.ס אשדוד. "היינו יותר טובים, אבל כנראה ששחקנים עלו עם האף למעלה אחרי התוצאות האחרונות. נוריד אותם לקרקע כדי שיבינו איפה הם נמצאים", אמרו במועדון. אחד השחקנים אמר בסיום: "אי אפשר לבנות כל פעם על אותם שחקנים שיבקיעו. אנחנו עובדים 90 דקות, בכל קבוצה יש נפילה קטנה בשלב כלשהו של העונה. זה טבעי".

גידי קאניוק יוזמן בקרוב לפגישה נוספת לגבי הארכת החוזה בשנתיים, בעוד שעם אליסון דוס סנטוס אין עדיין כל סיכום לעונה הבאה. כזכור, הברזילאי מחזיק בהצעות ממכבי חיפה ומכבי תל אביב ומשתי קבוצות באוסטריה וקפריסין. למקורביו סיפר הבלם כי הוא עדיין לא קיבל החלטה. לגבי לירוי צעירי, שמחזיק בחוזה בעונה הבאה ומבוקש במספר קבוצות בליגה, במועדו הבהירו: "יש לו סעיף שחרור של מיליון שקל, הוא יישאר. אף קבוצה לא תוכל לפרק לנו את השלד".

במועדון מקווים שבית"ר ירושלים תפסיד להפועל באר שבע ביום שני כדי שהפער, שעומד על שמונה נקודות, לא יקטן. לאור העזיבה הצפויה של דור אלו לבאר שבע, עליה פורסם בוואלה! ספורט, במועדון החלו לחפש מגן ימני. שמו של איאד אבו עביד עלה אם ישוחרר ממכבי חיפה, אך במועדון לא פוסלים גם אפשרות להתחזק במגן זר.

באשר לשחקנים הזרים, בניגוד לדוס סנטוס שכרגע אין כל סיכום עימו, נראה כי מי שיישאר בעונה הבאה יהיו רומאריו פירס (חתום לעונה נוספת, אלא אם המועדון יודיע על הפסקת הסכם ההתקשרות בקיץ) וקרלוס קוויאר. אייטור מונרוי וננאד אדאמוביץ' לא צפויים להמשיך. לגבי מיחאי רומן, הדבר תלוי בהסכם שיושג עם ניימיכן. במועדון יגישו בקרוב הצעה רשמית לגביו.

עוד בנושא

מ.ס אשדוד ניצחה את מכבי פתח תקוה 0:1 בחוץ
רפואה: "יכול להיות שאנחנו מרגישים טוב מדי"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully