וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "אנשים איבדו פרופורציות, מזל שבפירוק לא האשימו אותי"

לחץ כבד מופעל על הנהלת הפועל תל אביב לבצע שינוי על הקווים, המאמן מגיב בכעס: "לא מצליח לייצר הרכב קבוע, לא הכל תלוי בי". השחקנים מגבים אך מבקרים אותו, בקבוצה תוהים באיזה מקום כדאי לסיים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. לחץ לבצע שינוי בעמדת המאמן, קורצקי מתגונן בכל הכוח

המבחן האמיתי הראשון של הנהלת הפועל תל אביב הוא בכל הקשור למאמן, מנחם קורצקי. הלחץ על הנהלה לשינוי מאחורי הקווים מגיע גם מתוך המועדון וגם על מכיוון האוהדים. בינתיים אין שום כוונה להנהלת הקבוצה לזעזוע, למרות הלחצים. כך או אחרת, קורצקי מנסה להתגונן בכל הכוח. "מזל שבפירוק של הפועל לא האשימו אותי", אמר אמש בכעס אחרי ה-0:0 של הקבוצה מול בני סכנין, שהותיר את הקבוצה מתחת לקו האדום עם 17 נקודות, מרחק ארבע נקודות מהפועל כפר סבא שמדורגת מקום אחד מעליה בטבלה. "אני עושה הכל כדי שנצליח. משנה שיטה, משנה הרכבים, אבל לא הכל תלוי בי. יש פציעות, יש הרחקות ואני לא מצליח לייצר הרכב קבוע שרץ. אנשים איבדו קצת פרופורציות בשבועיים האחרונים".

עוד בנושא:

הפועל תל אביב ובני סכנין נפרדו ב-0:0, כפר סבא מתרחקת
מנחם קורצקי: "אם היינו מפסידים זה היה גומר אותנו לגמרי"

מאמן הפועל תל אביב, מנחם קורצקי. יוסי ציפקיס
מתגונן. קורצקי/יוסי ציפקיס

2. קורצקי מקבל גיבוי וגם ביקורת מתוך חדר ההלבשה

קשה להגיד שהשחקנים שותפים לדעה הרווחת בהפועל. בחדר ההלבשה המאמן דווקא מקבל את הגיבוי של השחקנים, כשאחדים מהם אומרים: "אוהבים את מנחם פה. הוא מכין אותנו מצוין לכל משחק. הבעיה שלנו היא בעיקר בניצול מצבים". עם זאת, יש ביקורת גם מקרב השחקנים. נדמה כי העובדה שהמאמן בחר לעבור בשתיקה על השתללות של ג'ון ציבויקה שנטש בזעם את מתחם האימונים השבוע באמצע אימון, גרם לשחקנים לתת לקורצקי פחות כבוד. אמש אזקיאל אנדואסל הוחלף בדקה ה-71 על ידי שחר הירש, וירד מכר הדשא בכעס אותו לא ניסה להסתיר. קורצקי שוב בחר להתעלם. "אסור ששחקנים יעשו פה מה שהם רוצים, בטח במצב שלנו", אמרו בקבוצה. בהפועל טוענים כי אנדואסל הגיע לקבוצה בגלל הקרבה של קורצקי לאסי דומה, המייצג את השחקן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן בני סכנין סארי פלאח מול שחקן הפועל תל אביב בן רייכרט. יוסי ציפקיס
עדיין אופטימיים. רייכרט אמש/יוסי ציפקיס

3. באיזה מקום עדיף לסיים?

בהפועל מנסים לשמור בכל זאת על אופטימיות מסוימת ולא לשקוע בדיכאון אחרי שהפועל כפר סבא פתחה ממנה אמש פער של ארבע נקודות. "הכל תלוי באיך נפתח את הפלייאוף. שני ניצחונות בהתחלה ונישאר בליגה", אמר אחד השחקנים. "הדברים כבר לא תלויים רק בנו" הודה קורצקי, "אבל הפער עדיין מחיק".

"אנחנו מרוכזים רק בעצמנו", הוסיף גל שיש. "הבעיה שלנו היא ברגל המסיימת. אין לנו זמן לתירוצים, אנחנו חייבים להשתפר ולדעת לנצח משחקים כאלה".

"הפועל תל אביב אף פעם לא מרימה ידיים", אמר המגן לנוכח המצב החדש בטבלה. "אנחנו מקווים שהמומנטום ישתנה לטובתנו עם פתיחת הפלייאוף". בהפועל החלו להתעסק בחישובים באיזה מקום כדאי לקבוצה לסיים. אם אשקלון תפסיד הערב לבני יהודה, האדומים יסיימו את העונה הסדירה במקום ה-13. אם חניכיו של יובל נעים יוציאו נקודה אחת, הפועל תסיים אחרונה ותארח את כפר סבא. "עדיף לנו כבר לסיים אחרונים." אמר אחד השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully