וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "אם היינו מפסידים זה היה גומר אותנו לגמרי"

הפועל תל אביב צברה נקודה בלבד בסכנין, המאמן ניסה להתנחם: "שיחקנו טוב, אבל בלי מחץ". המאזן העגום תחת קורצקי: 10 משחקים, 6 משחקים ללא שער, 4 תוצאות 0:0, 5 כיבושים

מאמן הפועל תל אביב, מנחם קורצקי. יוסי ציפקיס
5 שערים ב-900 דקות. קורצקי/יוסי ציפקיס

אכזבה גדולה מאוד בהפועל תל אביב אחרי ה-0:0 בסכנין הערב (שבת) באצטדיון דוחא. בזמן שהאדומים צברו נקודה, הפועל כפר סבא ניצחה בקרית שמונה וברחה למנחם קורצקי ושחקניו למרחק של ארבע נקודות.

ב-10 משחקים תחת קורצקי, הפועל תל אביב רשמה ארבע תוצאות 0:0, כבשה חמישה שערים בלבד ולא הצליחה לכבוש בשישה משחקים. היא צברה 10 נקודות בלבד, תיכנס לפלייאוף התחתון במומנטום שלילי אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון ויהיה לה קשה מאוד להישאר בליגה.

שחקן בני סכנין סארי פלאח מול שחקן הפועל תל אביב בן רייכרט. יוסי ציפקיס
"מחפשים את רייכרט וזה זועק לשמיים"/יוסי ציפקיס

קורצקי אמר בסיום: "אני לא מסופק מהנקודה, חבל שהכדור לא נכנס. היה משחק טוב שלנו, אבל בלי יותר מדי מחץ בהתקפה. היו אילוצים, סידרנו את ההרכב בצורה שונה וזה התפתח יחסית בסדר, אבל אנחנו צריכים נקודות".

קורצקי הוסיף: "יכול להיות שהייתי צריך להמר לפני כן, אבל הפסד פה היה גומר אותנו לגמרי. זו התוצאה, נצטרך להתמודד עם זה ולהיות חזקים. כל משחק הוא מלחמה אצלנו, לצערי זה הולך בניגוד למה שאנחנו רוצים, אבל אני מקווה שבפלייאוף נייצר הרכב שירוץ כמה משחקים".

המאמן נשאל על הכרטיסים הצהובים והמשחק העצבני של בן רייכרט והשיב: "מחפשים אותו וזה זועק לשמיים. השופטים באים עם הצהובים מהבית. בן לא צריך להיות באזור הזה, אבל לא צריך להוציא על כל דבר צהוב. לפעמים צריך להתחשב, אבל לא מתחשבים בו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully