וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלויד מייוות'ר הודיע: "היום חזרתי מפרישה בשביל לפגוש את קונור מקרגור"

המתאגרף האמריקאי מגביר את הלחץ על אלוף ה-UFC לקראת קרב אפשרי ביניהם: "לא רוצה לשמוע יותר תירוצים על הכסף, או על ה-UFC. תחתום כבר על המסמכים. בוא נילחם ביוני"

פלויד מייוות'ר לאחר ניצחון בקרב האחרון בקריירה. Ezra Shaw, GettyImages
רוצה כבר את הכסף. מייוות'ר/GettyImages, Ezra Shaw

חובבי הספורט כבר שבעו מדיווחים על מפגש אפשרי בין פלויד מייוות'ר לקונור מקגרגור, אבל הפעם נדמה שיש התפתחות מעניינת בסאגה הארוכה והמתמשכת. מייוות'ר, אלוף העולם הבלתי מנוצח ומי שנחשב לאחד המתאגרפים הגדולים בהיסטוריה במשקלים הקלים, אישר שהוא מוכן לחזור מפרישה אם אכן הוא ואלוף ה-UFC יגיעו להסכם.

"אני מוכן לחזור מפרישה, רק בשביל להילחם מול קונור מקגרגור", הצהיר האמריקאי, "אני לא רוצה לשמוע יותר תירוצים על הכסף, או על ה-UFC. תחתום כבר על המסמכים עם ה-UFC, כדי שתילחם איתי ביוני. פשוט מאוד. בוא נילחם ביוני. אתה צד ב', אני צד א'. אנחנו לא כאן כדי להתבכיין על הכסף. נמאס לי כבר מכל ההתבכיינות על כסף והדיבורים על כמה אתה רוצה להילחם. אתה סתם משגע לכולם את התחת. אם אתה רוצה את הקרב, תחתום כבר על המסמך, בוא נעשה את זה.

"היום אני מודיע שאני חוזר מפרישה רשמית בשביל קונור מקגרגור. אנחנו לא רוצים לבזבז זמן. אנחנו צריכים שהחרא הזה יקרה מהר. בוא נעשה את זה ביוני".

כרגע בין הצדדים נמשך המשא ומתן הכספי. בעבר הצהיר מיוות'ר ש"הם יודעים על איזה מספר מדובר, המספר הוא 100 מיליון דולר שמובטחים לי. זה המספר שלי". מייוות'ר לא נלחם מאז 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully