וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: דאבור החמיץ פנדל, גראסהופרס הסתבכה בקרב נגד הירידה

החלוץ החטיא מהנקודה הלבנה (49) בפיגור 1:0, קבוצתו הפסידה 2:1 לוואדוז שנמלטה מהמקום האחרון בליגה השוויצרית והעמיקה את המשבר של גראסהופרס. 90 דקות לנאתכו בניצחון צסק"א, 27 דקות ופציעה לקבהא בניצחון מאריבור

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה (ימין) מול אזמאט זסייב שחקן אופה. GettyImages
שבועיים לפני המשחק מול ספרד, הוא כבר מוכן. ביברס נאתכו/GettyImages

מונס דאבור החטיא הערב (שבת) פנדל בהפסדה הביתי של גראסהופרס 2:1 לוואדוז, האחרונה בליגה השוויצרית ערב המחזור ה-24. החלוץ הישראלי חזר להרכב, אבל בדקה ה-49, בפיגור 1:0, בעט מהנקודה הלבנה היישר לידיו של השוער האורח. ואדוז הגדילה את יתרונה ואמיל ברגסטרום השבדי רק צימק בדקה ה-82. דאבור גם הספיק לספוג כרטיס צהוב בתוספת הזמן, כשקבוצתו כרגע במקום השמיני - נקודה מעל ואדוז התשיעית וארבע מעל לוזאן האחרונה, לה משחק חסר. גראסהופרס עדיין ללא ניצחון ב-2017.

* ביברס נאתכו השלים 90 דקות בהרכבה של צסק"א מוסקבה, שהביסה 0:4 בבית את נועלת הטבלה טום טומסק. קשר נבחרת ישראל, שבמחזור הקודם מול זניט סנט פטרסבורג שותף כמחליף, הוצב בקישור כשמשני צדדיו אלן דזגוייב ואלכסנדר גולובין. הראשון בישל בדקת הפתיחה לברזילאי ויטיניו, כבש בעצמו בדקה ה-19 והכין שער בדקה ה-61 לאלכסיי יונוב, שלפני כן קיבל בישול גם מגולובין בדקה ה-44. לקבוצה האומללה מטומסק לא היה מה להציע והיא סופרת ברשתה 10 שערים בשני משחקים מאז שבה מפגרת החורף. צסק"א כעת צמודה לזניט השנייה עם 36 נקודות, חמש פחות מהמוליכה ספרטק מוסקבה. שתי הראשונות תשחקנה רק מחר.

* מאריבור הביסה 1:4 את אלומיני. מרואן קבהא פתח בהרכב אך הוחלף בדקה ה-27 בשל פציעה, סינטאיהו סלליך לא נכלל בסגל.

בשישי:

* אופיר מרציאנו שמר על רשת נקייה בניצחון החוץ של היברניאן 0:1 על דנדי יונייטד. ג'ייסון קאמינגס כבש (39) והיברניאן עם תשע נקודות יתרון בפסגת ליגת המשנה, בדרך הבטוחה בחזרה לפרמיירליג הסקוטית.

* אלון נצר ישב על הספסל של דרי סיטי בניצחון החוץ 0:1 על שמרוק רוברס במחזור השלישי של הליגה האירית. הבלם הישראלי עדיין ממתין להופעת הבכורה, אחרי שהגיע בינואר מטרגו מורש הרומנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully