וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריימונד גרין: "לוח המשחקים שלנו לא יכול להיות בריא לגוף האנושי"

פורוורד גולדן סטייט הגיב להחלטתו של סטיב קר, שלא לשתף אותו ואת שאר הכוכבים מול סן אנטוניו: "זה רק לטובת בריאות הקבוצה". דאנטוני הגיע ל-500 ניצחונות: "היו לי כמה קבוצות טובות"

שחקן גולדן סטייט דריימונד גרין. AP
מבין את ההחלטה. גרין/AP

גולדן סטייט הפסידה הלילה (בין שישי לשבת) למינסוטה וירדה למאזן 4:2 מאז פציעתו של קווין דוראנט. מאמן הווריירס, סטיב קר, הודיע לאחר המשחק על החלטתו להשאיר את הכוכבים שלו - סטף קרי, קליי תומפסון, דריימונד גרין ואנדרה איגודלה מחוץ לסגל מול סן אנטוניו הלילה, במשחק בו הספרס יוכלו לעלות למקום הראשון במערב אם ינצחו. ההחלטה הזו, מטבע הדברים, לא מתקבלת בעין יפה על ידי האוהדים. יש לציין כי קוואי לנארד ייעדר מנגד, בשל כניסתו לפרוטוקול פגיעות הראש של ה-NBA.

"זו ההחלטה שלי", אמר, "זה הדבר הנכון לעשות בהתחשב באיך שהעונה מתפתחת ובפציעה של דוראנו. זה הדבר הנכון לעשות. זה לגמרי עניין של בריאות. השחקנים האלה משחקים הרבה דקות, וככה נוכל לתת להם שלושה ימי מנוחה".

סגנית האלופה עומדת לסיים מסע של שמונה משחקים בשמונה ערים שונות ב-13 ימים, דבר שקר טוען שהוא מעולם לא חווה מעולם. אולי זו הסיבה לאחוזי השלשות של קרי, שעומדים על 31 אחוז מאוד לא מחמיאים במהלך חודש מארס עד כה.

"זה לא יכול להיות בריא לגוף האנושי", אמר דריימונד גרין, "ההחלטה של קר להשאיר אותנו בחוץ מעניינת מאוד. אני לא יכול להגיד שאנחנו לא צריכים את זה, היה לנו רצף משחקים קשה מאוד, קצת יותר מידי. אני חושב שזה נועד לשפר אותנו לקראת ההמשך. זה פחות או יותר אומר שלא אכפת לנו אם אנחנו מנצחים או מפסידים את המשחק. אני לא חושב שאתה מפסיד כדי לדפוק את הליגה, זה רק לטובת בריאות הקבוצה".

עוד בנושא

הפסד דרמטי לגולדן סטייט במינסוטה, ניצחון 500 בקריירה לדאנטוני

שחקן יוסטון ג'יימס הארדן. AP
עוד משחק מצוין. הארדן/AP

גם קרי הגיב להחלטה: "קר עשה את זה כבר בעבר. כמובן שלעשות את זה מול סן אנטוניו זה שונה, אבל היה לנו לוח משחקים קשה מאוד".

עוד בצמרת המערב, יוסטון התגברה על פיגור 13 ברבע הראשון והביסה את שיקגו, מאמנה מייק דאנטוני רשם את ניצחונו ה-500 בקריירה בליגה. "אני פה כבר הרבה זמן", הוא אמר בסיום, לאחר שהצטרף לגרג פופוביץ', דוק ריברס, ריק קרלייל ונייט מקמילן כמאמנים הפעילים היחידים שהגיעו לציון הדרך, "היו לי כמה קבוצות טובות, וזו אחת הטובות שלי. הלילה התחלנו לאט אבל מצאנו דרך להפוך את התוצאה. אנחנו משחקים יותר טוב בהתקפה כשאנחנו עושים קצת הגנה".

ג'יימס הארדן, שסיים עם 19 נקודות ו-13 אסיסטים: "נתנו להם לקלוע יותר מידי ברבע הראשון. בהמשך נצמדנו לעקרונות שלנו, עשינו את הפעולות הנכונות והמשכנו משם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully