וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טי ג'יי ליף קלע 15 נקודות בהפסד UCLA בחצי גמר ה-PAC 12

הפורוורד הישראלי היה טוב, והוסיף גם 8 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, אך זה לא הספיק למכללה שלו, שהפסידה 86:75 לאריזונה והודחה מטורניר החטיבה. לונזו בול איכזב עם 8 נקודות בלבד

שחקן מכללת UCLA טי ג'יי ליף. GettyImages
אכזבה. טי ג'יי ליף/GettyImages

מכללת UCLA (מקום 3) הפסידה הלילה (בין שישי לשבת) 86:75 למכללת אריזונה (7) בחצי גמר ה-PAC 12. טי ג'יי ליף קלע 15 נקודות, להן הוסיף גם 8 כדורים חוזרים, 3 אסיסטים וחסימה. למרות ההדחה, ליף כבר סומן על ידי מספר סקאוטים מה-NBA כשחקן שעשוי להיבחר בסיבוב הראשון של הדראפט.. מחר ה"סלקשן סאנדיי", בו בוחרים את הבראקט של טורניר המכללות. UCLA תהיה בפנים בכל מקרה, למרות ההפסד בטורניר החטיבה.

לונזו בול, כוכב המכללה שאמור להיבחר באחד משלושת המקומות הראשונים בדראפט הקרוב, סיפק משחק יחסית מאכזב וסיים עם שמונה נקודות בלבד, באחוזים רעים מהשדה, ואף איבד ארבעה כדורים. איסק המילטון הוביל את UCLA עם 20 נקודות, אך זה לא הספיק להעפלה לגמר. מן העבר השני, הוביל לאורי מארקנן עם 29 נקודות, אלונזו טרייר תרם 20 משלו.

ליף מסיים עונה יוצאת מן הכלל, במהלכה העמיד ממוצעים של 16.3 נקודות (63 אחוז מהשדה, 46 אחוז ל-3, 68 אחוז מהעונשין), 8.4 ריבאונדים, 2.5 אסיסטים ו-1.2 חסימות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully