וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפורים שאחרי הקאמבק: וראטי יגיש תביעה בעקבות פרשת ריהאנה

עיתון ל'אקיפ פרסם כי הקשר האיטלקי וחברו מטוידי בילו עם הזמרת במסיבה לפני הטיסה לברצלונה, פ.ס.ז' הוציאה הודעה נזעמת וגם התביעה בדרך. מסצ'ראנו חשף כיצד טר סטגן דחף את חבריו

צילום מסך

עולם הכדורגל עוד מנסה להירגע מהטלטלה שעבר ביום רביעי, אז ברצלונה ביצעה מהפך כנגד כל הסיכויים ועלתה לרבע גמר ליגת האלופות על חשבון פריס סן ז'רמן. רוב הקרדיט על הניצחון הכביר הלך לניימאר, שכבש צמד ובישל את שער הניצחון של דרג' רוברטו, כל זה תוך שבע דקות, אך כעת מתגלה גיבור חדש למשחק הבלתי נשכח. שוער ברצלונה מארק אנדרה טר סטגן, שמנע מאדינסון קבאני להשלים צמד מהיר ולסגור את המשחק, ועליו גם נעשתה העבירה שהובילה לשער הניצחון. מעבר לכך, חברו לקבוצה חאבייר מסצ'ראנו גילה כי סיפק מספר דברי מוטיביציה משמעותיים.

"אחרי שספגנו את השער", סיפר הארגנטינאי, "טר סטגן התחיל לצעוק: 'לעולם לא נמות, אנחנו ברצלונה'. הוא המשיך ואמר: 'אנחנו ננצח, אנחנו ננצח!'. בשלב מסוים אמרתי לבוסקטס שמשהו לא בסדר עם טר שטגן".

מארק אנדרה טר שטגן, שוער ברצלונה. רויטרס
אחד מגיבורי המשחק. מארק אנדרה טר סטגן/רויטרס

בצד הצרפתי והמאוכזב של המשחק, ממשיכים לצוץ סיפורים מעניינים. על פי דיווח ב'לאקיפ', סרט דוקומנטרי שצולם על מסע הקבוצה לברצלונה בוטל לאחר ההשפלה. הערוץ הטלוויזיה של הקבוצה תיעד את מה שעבר עליה מההמראה מצרפת, דרך האימונים בספרד וההגעה לבית המלון. המטרה הייתה לפרסם סרט על ההישג הגדול של פ.ס.ז' לאחר שתדיח את ברצלונה, אך לאחר שזה לא ממש יצא לפועל הוחלט לבטל אותו.

בכלל, העימות בין אלופת צרפת לעיתון הספורט המוביל החריף בעקבות הפרסום על כך שמרקו וראטי ובלס מטוידי בילו במועדון במסיבה פרטית עם הכוכבת ריהאנה עד השעות הקטנות של הלילה בין שני לשלישי. משם המשיכו ישירות לטיסה של הקבוצה לברצלונה כאשר הזמרת נותרה בפריס. המועדון הוציאו הודעת הכחשה נזעמת וכעת גם סוכנו של וראטי אישר כי השחקן שכר עורכי דין והוא מגיש תביעה נגד העיתון.

מעבר לכך, נשיא הפריסאים, נאסר אל חלאיפי, נלכד בעדשת המצלמה כאשר הוא נוטש את האצטדיון בדקה ה-85, מצב של 1:3 לברצלונה, כאשר היה משוכנע שקבוצתו תעפיל לרבע הגמר:

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אל חאליפי התראיין היום ל"אל פריסיאן", הביע תמיכה במאמן אונאיי אמרי והכחיש טענות לפיהן הקטארים המיואשים ינטשו את הקבוצה אחרי ההשפלה. "אחרי כישלון כזה, כולם צריכים לקחת אחריות. כבר היו לי שיחות ארוכות עם אמרי. יש לו את האיכויות שאנחנו מאמינים בהן. יש לו את מלוא התמיכה שלי. אנחנו עוד נדבר על השינויים שאנחנו צריכים לעשות בסוף העונה. אחרי הניצחון הראשון כולם אמרו שהוא המאמן הטוב בעולם. לא יכול להיות שהוא הפך להכי גרוע בעולם.

"עזיבה? בהחלט לא! אנחנו כאן בגלל האהבה שלנו לכדורגל והאהבה שלנו לפריס. אנחנו נחושים להביט קדימה ולהמשיך לדחוף. אנחנו פרויקט לטווח ארוך. אנחנו יודעים שהמסע לצמרת ליגת האלופות הוא ארוך וקשה לאלה שמנסים לטפס במעלה ההיררכיה. אף אחד לא יכול למחוק את מה שעשינו כאן בשש השנים האחרונות".

לסיום ביקר אל חאליפי את השופט ואמר ש"אנחנו בהחלט לא מתכוונים להתחבא מאחורי זה, התנהלנו בצורה רעה מאוד במשחק, ואפילו גרוע יותר בשמונה הדקות האחרונות. אני לא נוהג לדבר על שופטים, אבל לא יכול שלא להרגיש שהתוצאה יכלה להיות אחרת עם שופט חד יותר. כולם ראו שהיה פנדל על די מריה שיכול היה להרוג את המשחק, וברור גם שלא היה פנדל על סוארס בסיום".

גם נשיא צרפת לשער, ניקולא סרקוזי, לא נכח בקאמפ נואו עד לשריקת הסיום, אם כי במקרה שלו זה לא היה מבחירה. סרקוזי לווה החוצה על ידי אנשי האבטחה, לאחר שצעק 'האלה מדריד' לאחר כיבוש השער של אדינסון קבאני:

כך הגיבו סטודנטים עיראקיים לרגע הגדול בדקה ה-95:

ומסתבר שגם בפריס ניתן לקלוט מראות כאלה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully