וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאן וולס: דודי סלע הפסיד 6:4,6:4 והודח כבר בסיבוב הראשון

הישראלי (78 בעולם) נכנע תוך שעה ו-14 דקות מול סטפן רובר הצרפתי (81), והחמיץ מפגש בסיבוב השני עם רוג'ר פדרר. בנשים, קרולינה פלישקובה (3) שרדה מותחן והעפילה לסיבוב השלישי

דודי סלע טניסאי ישראלי. GettyImages
אכזבה. דודי סלע/GettyImages

דודי סלע הודח הלילה (בין שישי לשבת) כבר בסיבוב הראשון של טורניר אינדיאן וולס. סלע, המדורג 78 בעולם, הפסיד 6:4, 6:4 תוך שעה ו-14 דקות לצרפתי סטפן רובר, המדורג שלושה מקומות מתחתיו. בעקבות ההפסד, פספס סלע הזדמנות לפגוש בסיבוב השני של רוג'ר פדרר, ואחרי שהחל את השנה היטב עם חצי גמר בצ'נאי וזכיה בטורניר קנברה, רשם כבר הפסד שישי ברציפות.

סלע ורובר נפגשו רק פעם אחת בעבר, ב-2013, אז הצרפתי ניצח בשלוש מערכות והעפיל לשלב הבא במוקדמות ווימבלדון. גם הפעם הוא יצא עד ידו על העליונה, ואף הסתפק בשתי מערכות. אחרי שפספס שלוש אפשרויות שבירה במשחקון השלישי, סלע נשבר בעצמו במשחקון שלאחר מכן. הוא הצליח להחזיר שבירה ולהשוות ל-4:4, אך מיד לאחר מכן איבד שוב משחקון הגשה למרות שהצליח להציל שלוש נקודות שבירה. במערכה השנייה הסיפור חזר על עצמו, רובר שוב השיג שתי שבירות לעומת אחת של סלע והשיג את הניצחון ואת הכרטיס למפגש מול פדרר.

בעוד אצל הגברים הסיבוב השני יחל רק בשעות הערב (שעון ישראל), אצל הנשים הטניסאיות הבכירות כבר נכנסו לסבב המשחקים. גרבינייה מוגורסה (7 בעולם) גברה 2:6, 3:6 על קריסטן פליפקנס הבלגית ועלתה לסיבוב השלישי. השלישית בעולם, קרולינה פלישקובה, שרדה מותחן ועלתה גם היא לסיבוב השלישי. הצ'כית פגשה את מוניקה פואיג (43 בעולם), שדרסה אותה 1:6 במערכה הראשונה. פלישקובה התאוששה עם 4:6, 4:6, לא לפני שנחלצה מפיגור 3:0 במערכה המכרעת.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully