וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצוקת רכזים בוולנסיה לקראת המשחק הראשון מול הפועל ירושלים

יריבת הפועל ירושלים בחצי גמר היורוקאפ עלולה להתייצב למשחק ביום שלישי עם רכז טבעי אחד בלבד, משום שאנטואן דיו מושבת גיאם ויווס בספק. ואן רוסום מזהיר: "הם יותר מהירים ואתלטים ממנו"

יח"צ - חד פעמי

ולנסיה תערוך מחר (שבת, 20:00) את ניסוי הכלים האחרון לפני סדרת חצי גמר היורוקאפ מול הפועל ירושלים, כשתארח את פואנלברדה בליגה הספרדית. מצבה של יריבת האדומים לא מזהיר לקראת המשחק, בעיקר בשל מצבת הפצועים והמצוקה המסתמנת בעמדת הרכז. אנטואן דיו, הפוינט גארד הבכיר בסגל, פצוע זה כמה שבועות וככל הנראה יחמיץ את כל הסדרה מול ירושלים. בנוסף אליו, גם הסנטר סלבה קרבצוב מושבת ולא יהיה כשיר למפגשים מול האדומים.

כעת מתווסף עוד שחקן חשוב לרשימת הפצועים - גיאם ויווס. וויווס, שמשמש כרכז מחליף, עלה לפרקט במשחק השלישי מול חימקי למרות שסבל מפציעה לאורך כל השבוע. הוא שותף ל-15 דקות, אבל נראה שההתעקשות לשחק גרמה להחמרה בפציעה והוא בספק גדול לפחות למשחק הראשון, שייערך בביתה של ולנסיה ביום שלישי הקרוב.

אם ויווס אכן ייעדר, המאמן פדרו פרטינס יישאר עם רכז טבעי אחד בלבד בסגל, סאם ואן רוסום הבלגי. ואן רוסום התייחס אמש למפגשים הקרבים עם הפועל ירושלים ואמר ש"זאת תהיה סדרה קשה מאוד. כבר שיחקנו מול ירושלים פעמיים העונה ואנחנו מודעים למה היא מסוגלת. זו קבוצה מאוד תחרותית ומנוסה שמקשה עליך מאוד כי היא אתלטית ומהירה מאיתנו. אבל אני חושב שחימקי קצת דומה להם במובן הזה, כי יש לה כמה שחקני אחד על אחד מעולים. ואם אותם הצלחנו לעבור, אפשר לעבור גם את ירושלים".

סאם ואן רוסום שחקן ולנסיה. ברני ארדוב
הרבה עומס יוטל על הכתפיים שלו. ואן רוסום מול סטודמאייר במפגש קודם/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully