וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ניצחונות לרמת השרון, הפועל ראשון לציון ובני הרצליה

סטטוס קוו בצמרת הליגה: 26:27 לרמת השרון על חולון, 23:33 להפועל ראשון לציון על אס"א תל אביב ו-28:29 להרצליה על הפועל אשדוד. עירוני רחובות גברה על מכבי קרית מוצקין

שחקני א.ס רמה"ש כדוריד. גלעד נתן, מערכת וואלה! NEWS
ניצחון חשוב. שחקני רמת השרון/מערכת וואלה! NEWS, גלעד נתן

המחזור ה-19 בליגת ווינר בכדוריד הושלם היום. הסטטוס קוו בצמרת נשמר אחרי הניצחונות של הפועל ראשון לציון (23:33 על אס"א תל אביב), א.ס רמת השרון (26:27 בחולון) ובני הרצליה (28:29 באשדוד). התוצאה המעניינת הגיעה עירוני רחובות, שגברה על מכבי קרית מוצקין – ובכך עלתה למקום השמיני שמוביל לפליאוף העליון על חשבון א.כ נס ציונה השכנה שירדה למקום התשיעי שמוביל לבית התחתון. כל זאת כשנותרו שלושה מחזורים לסיום הליגה הסדירה, ובמוקד המחזור הבא (ה-20) הדרבי הראשוני שיתארח בבית מכבי.

רנאטו ווגרינאץ מהפועל ראשון מול אסא ת"א היום. - צילום: גבי אלאלוף, הפועל ראשל"צ, מערכת וואלה! NEWS
רנאטו בפעולה/מערכת וואלה! NEWS, - צילום: גבי אלאלוף, הפועל ראשל"צ

מ.כ חולון – א.ס רמת השרון 27:26 (10:12)

חולון, הפתעת העונה שמדורגת במקום השביעי, רצתה להבטיח סופית את מקומה בפליאוף העליון (מה שיתעכב שבוע נוסף). רמת השרון, שבשורותיה משחקים שני אקסים של חולון – שחקני הפינה גיא קורדובה והקפטן לשעבר ניסים פלח, חיפשה ניצחון נוסף במאבק על המקום השני, והשיגה אותו בזכות התעלות בדקות האחרונות.

הפועל ראשון לציון – אס"א תל אביב 23:33 (8:18)

קשה היה שלא להיזכר בחצי גמר גביע המדינה בין השתיים, שהסתיים בדרמה גדולה – שער שיוויון של יובל כץ עשר שניות לסיום, ושער ניצחון לפני הבאזר של יובל גררה. רק שהפעם, הסיפור היה מעט שונה, והפועל נראתה נהדר במחצית הראשונה ופתחה יתרון משמעותי של עשרה שערים שנשמר עד לסיום. אס"א נעצרת אחרי שלושה ניצחונות, ונותרת במקום ה-10.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דדי פרץ (עם הכדור) מהפועל אשדוד במשחק מול הרצליה -. צילום משה דהן, הפועל אשדוד, מערכת וואלה! NEWS
דדי פרץ מהפועל אשדוד במשחק מול הרצליה/מערכת וואלה! NEWS, צילום משה דהן, הפועל אשדוד

הפועל אשדוד – בני הרצליה 29:28 (15:14)

הרצליה (25 נק') ממשיכה לשמור על סיכוי להיאבק על המקום השני, אחרי שגברה על אשדוד. הרצליה ברחה במחצית השנייה ליתרון של 19:26. אשדוד השוותה, אבל הפינאלה היה של האורחים עם שער ניצחון של ולדיצה סטויאנוביץ' 15 שניות לסיום. לעומת זאת, המארחת (בשורותיה בלט בר מסורי 10 שערים) סופרת כבר הפסד חמישי בששת המשחקים האחרונים אבל עדיין שומרת על מקומה השישי.

עירוני רחובות – מכבי קרית מוצקין 23:34 (12:18)

שלושה מחזורים לסיום העונה, ורחובות העולה החדשה ממשיכה בעונה הטובה שלה כשהעפילה למקום השמיני המוביל למשחקי הפליאוף העליון, תוך שהיא חולפת על פני נס ציונה (יתרון נקודה, וגם יתרון ישיר במשחקים מולה). דרשקו מרוולייביץ' בלט ברחובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully