וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראסל ווסטברוק מתרגש: "זו ברכה, אני לא לוקח את זה כמובן מאליו"

כוכב הת'אנדר השתווה לצ'מברליין. גרג פופוביץ' לא מתרגש מהמכה שהשביתה את קוואי לאונרד. דוויין וייד נהנה מחגיגת הדאנקים של לברון ג'יימס, ששוב הפסיד אך קיבל בחזרה את ג'יי אר סמית'

ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
לצד ווילט, מאחורי רוברטסון. ווסטברוק/AP

חמישה משחקים נערכו הלילה (בין חמישי לשישי) ב-NBA ובעוד רצף חיובי אחד נקטע, רצף שלילי אחר נמשך.

סן אנטוניו נעצרה אחרי תשעה ניצחונות רצופים ופספסה הזדמנות להתקרב מרחק משחק אחד בלבד מגולדן סטייט, זאת לאחר שספגה 102:92 באוקלהומה סיטי, שמצדה קטעה רצף של ארבעה הפסדים וחזרה לעניינים במאבקי המיקום במערב.

כהרגלו, ראסל ווסטברוק הוביל את הת'אנדר, הפעם עם 23 נקודות, 13 ריבאונדים ו-13 אסיסטים. זה היה הטריפל דאבל ה-31 של ווסטברוק העונה (המאזן של הת'אנדר במשחקים האלה: 6:25), שווה לנתון השני אי פעם, השייך לווילט צ'מברליין. כעת, יש לו 17 משחקים להשיג עוד עשרה טריפל דאבלים ולהשתוות במקום הראשון בהיסטוריה בעונה בודדת ל"ביג או", אוסקר רוברטסון.

"זו ברכה", אמר ווסטברוק על כניסתו לעוד רשימה של הגדולים מכולם, "אתה יוצא למגרש בכל פעם ומנסה לשחק ברמה הכי גבוהה וכל פעם שמזכירים אותך עם חבר'ה גדולים כאלה, זה מיוחד. אני לא לוקח את זה כמובן מאליו. אנחנו על המסלול הנכון. מן הסתם, בכל עונה יש רגעים פחות טובים, אבל קבוצות חזקות נשארות ביחד ומתגברות על הכל".

בצד המפסיד, הספרס השאירו את קוואי לאונרד על הספסל לכל אורך הרבע הרביעי, אחרי מכה שספג מוויקטור אולדיפו במהלך כניסה לסל: "הוא חטף בפה, או בלחי, או בראש או משהו", אמר גרג פופוביץ' בסגנונו הייחודי, "אני לא בטוח איפה, אבל הרופא שלנו חשב שכדאי להושיב אותו לנוח. הם ניצחו אותו בלי קשר. גם אם קוואי היה משחק ברבע האחרון והם היו ממשיכים בשלהם ואנחנו בשלנו, הם היו מנצחים. אנחנו אף פעם לא מחפשים תירוצים. בעטו לנו בתחת". בכל מקרה, הספרס כבר הודיעו כי לאונרד בסדר והוא צפוי לשחק במפגש הענק מול הווריירס מחר בלילה.

עוד בנושא:

הת'אנדר ניצחו את הספרס, עוד הפסד לקלבילנד

קוואי לאונרד סן אנטוניו ספרס סופג מכה מול ויקטור אולדיפו אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
לאונרד חוטף מאולדיפו/AP

בצד השני של הליגה, האלופה קליבלנד ממשיכה להפסיד. ה-106:101 שספגה בעיר המכוניות מדטרויט היה ההפסד השלישי ברציפות של הקאבס, שמרגישים איך בוסטון נושפת בעורפם ונמצאת במרחק שני משחקים בלבד. עבור הפיסטונס לעומת זאת, זה היה ניצחון גדול והם כעת ביתרון חצי משחק על פני שיקגו במאבק על המקום השביעי במזרח (שכנראה ימנע מפגש מול קליבלנד).

לברון סיים עם טריפל דאבל 50 בקריירה: 29 נקודות, 13 ריבאונדים ו-10 אסיסטים ועם לא פחות משבעה דאנקים, שווה לשיא קריירה והכי הרבה שלו מזה שמונה שנים ועדיין, זה לא הספיק. גם לא החזרה של ג'יי אר סמית' מהפציעה הממושכת שהשביתה אותו בשלושת החודשים האחרונים.

"הרגשתי טוב", אמר סמית', "אני מנסה להתרגל מחדש לריצות על המגרש מצד לצד. הזריקות שלי היו קצת קצרות, אז ניסיתי לעזור יותר בהגנה". לברון הוסיף: "החזרה של ג'יי אר מוסיפה לנו קשיחות. הוא מביא המון קשיחות, הוא שחקן חכם ולקח כבר אליפות. זה עוזר. אבל אחרי כל כך הרבה זמן בחוץ, אי אפשר להאיץ בו יותר מדי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

דוויין וייד התלהב מחגיגת הדאנקים של חברו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully