וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגור קולשוב קלע 7 נקודות בהפסד רייס ברבע גמר טורניר החטיבה

הישראלי שיחק 35 דקות בהן קטף 6 ריבאונדים ומסר 2 אסיסטים, אך סיפק משחק לא טוב והמכללה שלו סיימה את דרכה עם הפסד 86:76. אחרי שנתיים ברייס, קולשוב סיים את קריירת המכללות שלו

איגור קולשוב, מכללת רייס. AP
סוף הדרך. איגור קולשוב/AP

איגור קולשוב ומכללת רייס הפסידו הערב (חמישי) 86:76 למכללת UTEP, והודחו בשלב רבע גמר טורניר החטיבה Conference USA. הישראלי שהה על הפרקט הכי הרבה מבין חבריו לקבוצה, 35 דקות (לפני שיצא ב-5 עבירות), אך סיפק משחק חלש בסטנדרטים שלו ותרם 7 נקודות, 6 ריבאונדים ו-2 אסיסטים. רייס, שסיימה חמישית בעונה הסדירה, קיוותה להמשיך את מסע הקסם ולהעפיל עד לגמר, אך נעצרה מול המכללה שסיימה מקום אחד מעליה את העונה.

UTEP פתחה חזק מאוד עם ריצת 0:9 ולקראת סיום המחצית הראשונה לחצה שוב על הדוושה וירדה למחצית עם 29:49 מוחץ. רייס ניסתה לחזור, וקולשוב קלע את השלשה היחידה שלו במשחק עם פתיחת המחצית השנייה. לצערו, ביום שבו רייס קלעה רק 21 מ-62 מהשדה (פחות מ-34 אחוזים) - זה היה רחוק מלהספיק.

קולשוב, שיסיים את לימודי התואר שלו בחודש מאי הקרוב, גמר למעשה את קריירת המכללות שלו. בשנתיים האחרונות הוא שיחק ברייס והעמיד ממוצעים נהדרים של 17.6 נקודות ו-8 ריבאונדים למשחק. הוא גם תוגמל על העונה הנהדרת שלו עם בחירתו לחמישיית העונה, ומעניין לראות מה תהיה התחנה הבאה בקריירה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully