וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 82:92 את מילאנו ביד אליהו

למרות ריצת 3:20 של נועלת הטבלה ברבע השלישי, הצהובים הצליחו לעצור את רצף ההפסדים במשחק שהתקיים באווירת סוף עונה ומול קרחות ביציעים. ראד קלע 17, סימפסון ערך בכורה וקלע 11

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) 82:92 את מילאנו, באווירה של משחק סוף עונה ומול לא מעט קרחות ביציעי יד אליהו, במסגרת המחזור ה-25 ביורוליג. לפני פתיחת ההתמודדות, ערכה הקבוצה טקסים לכבוד פרישתה של הטניסאית שחר פאר ולכבוד ריקי היקמן, שחקן מילאנו שזכה עימה ביורוליג ב-2014.

הצהובים, שהגיעו למשחק עם שני הפסדים רצופים במפעל וניצחון בודד בחמשת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות, קיבלו חזרה את דווין סמית' וג'ו אלכסנדר שהתאוששו מפציעות, וכן קיבלו דקות ראשונות לא רעות מדיימון סימפסון (11 נקודות ו-8 ריבאונדים) במפעל. הפתיחה הייתה של המארחים, שפתחו חזק וניצלו הגנה מאוד חלשה של נועלת הטבלה ביורוליג, כאשר הנהנים העיקריים מכך היו קולטון אייברסון (שסיים את המחצית הראשונה עם 13 נקודות ו-8 ריבאונדים) ו-ויקטור ראד, שחגגו בצבע.

ההפרש הלך וצמח ובמהלך הרבע השלישי כבר עמד על 23, אך אז הגיעה ההתרסקות השבועית (או הדו שבועית) של מכבי תל אביב. מילאנו, בראשותו של ראקים סנדרס, רצה 3:20 וחזרה לשש הפרש בלבד. למרות זאת, הקבוצה של איינארס בגאצקיס לא נתקלה הפעם, למזלה, ביריבה מספיק טובה כדי להשלים קאמבק, והצליחה להתאושש בתחילת הרבע האחרון בדרך לניצחן תשיעי העונה ביורוליג.

מילר מתקשה להסתיר פיהוק/ברני ארדוב

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה עם יוגב אוחיון, די ג'יי סילי, דווין סמית', ויקטור ראד וקולטון אייברסון.

רבע 1:

ויקטור ראד התכבד בשתי הנקודות הראשונות בהתמודדות, יוגב אוחיון הוסיף שלשה בהתקפה השנייה של הצהובים. כבר אחרי פחות משלוש דקות, סילי ביצע עבירה שנייה במשחק. אבאס לא נתן למארחת לברוח ודייק ארבע פעמים ברצף מהקו. אייברסון וסנדרס סיפקו הטבעות בדרך ל-10:10. ההגנה האיטלקית חלשה וקולטון אייברסון ניצל זאת לכמה סלים קלילים, שתי שלשות - של ראד ולנדסברג - הקפיצו ל-18:26 אחרי ריצת 2:10. דיימון סימפסון נכנס לדקות ראשונות ביורוליג. בסיום הרבע הראשון, 20:26 למכבי תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן מכבי תל אביב דווין סמית', שחקן מילאנו ריקי היקמן. ברני ארדוב
סמית' חולק כבוד להיקמן/ברני ארדוב

רבע 2:

ראקים סנדרס פתח את הרבע השני עם שלשה, פניני השיב עם צליפה משלו מחוץ לקשת. מכבי תל אביב המשיכה לברוח ולהגדיל את ההפרש, סימפסון קיבל אסיסט ממקל וסיפק מהלך של סל ועבירה בדרך לעשר הפרש. אבאס צינן מעט את ההתלהבות עם שלשה, אך אייברסון הוסיף עוד סל קליל והעלה את מאזנו לעשר נקודות. המשחק המבולגן בשני הצדדים נמשך, מילאנו מציגה מגוון רחב של איבודים והחטאות, הצהובים שומרים על יתרון דו ספרתי. חמש נקודות רצופות של מקל, כולל ליי אפ על הבאזר, הורידו את מכבי תל אביב להפסקה ב-35:51.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קרחות ביד אליהו/ברני ארדוב

רבע 3:

הצהובים פתחו את המחצית השנייה כפי שסיימו את הראשונה, ראד קלע שלשה והוסיף הטבעה אחרי מתפרצת שקבעה 35:56. סנדרס קלע שתי שלשות רצופות אחרי ריצת 0:7 של מהמארחת. אחרי שההפרש עמד כבר על 23, סל של מצ'באן הוריד ל-12 בלבד, אך שלשה של אוחיון הרגיעה את בגאצקיס. מקל איבד שני כדורים רצופים, בצעדים ובמסירה לא מדויקת, מילאנו ניצלה זאת כדי להוריד את ההפרש לחד ספרתי ושלשה של מצ'באן הורידה לשש הפרש בלבד - אחרי ריצת 3:20. בסופו של דבר מכבי תל אביב התעשתה, והצליחה לסיים את הרבע ב-61:70.

שחקן מכבי תל אביב ויקטור ראד. ברני ארדוב
ויקטור ראד/ברני ארדוב

רבע 4:

סילי סיים את ההתקפה הראשונה של הרבע עם ליי אפ שהחזיר את היתרון לדו ספרתי. האיטלקים הצליחו לקלוע נקודות ראשונות ברבע רק אחרי כשלוש דקות וחצי. מכבי ניצלה את הדקות הללו להמשיך להכניס את סימפסון לעניינים, וגם ראד המשיך ללקט נקודות וסל ועבירה שלו החזירו את ההפרש ל-18. לאחר מכן הוא נפגע מעט, וירד לטיפול על הספסל. עד לסיום קיבלנו דקות של גארבג' טיים, ובסופו של דבר מכבי תל אביב ניצחה 82:92.

דייויד פדרמן בעלי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
תנוחה מוכרת. דייויד פדרמן/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ויקטור ראד 17, קולטון אייברסון (9 ריבאונדים) 16, די ג'יי סילי (7 אסיסטים) 15, סימפסון (8 ריבאונדים) 11, גל מקל (8 אסיסטים), יוגב אוחיון (5 אסיסטים) וסילבן לנדסברג 7 כ"א, דווין סמית' וגיא פניני 5 כ"א, איתי שגב 2, ג'ו אלכסנדר ונמרוד לוי שותפו ולא קלעו.

הרבו לקלוע למילאנו: ראקים סנדרס 19, אוודו אבאס 13, מילאן מצ'באן 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully