וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 0:3 את פרנקפורט, 90 דקות לטאלב טואטחה

לבנדובסקי (38 ו-55) ודוגלאס קוסטה (41) סידרו לבווארים יתרון 10 בפסגה. לייפציג הפסידה 1:0 לוולפסבורג, דורטמונד נוצחה 2:1 על ידי הרטה, 90 דק' לאלמוג כהן ב-2:2 של אינגולטשאדט עם קלן

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
בלתי ניתן לעצירה. לבנדובסקי/רויטרס

המחזור ה-24 בבונדסליגה יצא לדרך אמש (שישי) עם המפגש בין באייר לברקוזן לוורדר ברמן, שהסתיים ב-1:1. בשבת באיירן מינכן לא התקשתה וניצחה 0:3 את איינטרכט פרנקפורט, בורוסיה דורטמונד חזרה לאכזב עם הפסד בברלין להרטה, 2:1. גם ר.ב. לייפציג הפסידה, 1:0 בבית לוולפסבורג ורחוקה עשר נקודות מבאיירן הראשונה. במשחקים נוספים תשחק אינגולשטאדט מול פ.צ. קלן, פרייבורג והופנהיים נפרדו ב-1:1, דרמשטאדט הפתיעה עם 1:2 את מיינץ, אינגולטשאדט ופ.צ. קלן נפרדו ב-2:2, אלמוג כהן השלים 90 דקות.

באייר לברקוזן - ורדר ברמן 1:1

אפקט המאמן החדש פעל לטובה על האדומים-שחורים, שהשיגו יתרון מהיר בבכורה של טייפון קורקוט על הקווים בזכות כיבוש של קווין פולאנד (7), עד שהגיע קלאודיו פיזארו והשווה (79). למרות הרחקתו של המגן וונדל (90) לברקוזן עוד קיבלה צ'אנס לנצח, אך הבלם עומר טופראק פספס כדור עונשין מ-11 מטר ממש לפני שריקת הסיום בדקה ה-95. לברקוזן רק במקום העשירי, אך עדיין יכולה לחלום על השתחלות לאחד המקומות שמעניקים מקום באירופה בעונה הבאה. מנגד, ורדר ברמן נותרה במקום ה-14, שלוש נקודות מעל המבורג במקום המוליך למבחנים.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן (אמצע) מול טאלב טואטחה שחקן איינטרכט פרנקפורט, מייקל הקטור. GettyImages
טואטחה מנסה לעצור את לבנדובסקי/GettyImages

באיירן מינכן - איינטרכט פרנקפורט 0:3

אחרי שהשלימו 2:10 עם 1:5 מול ארסנל ביום שלישי, חזרו הבווארים לליגה ועשו צעד נוסף אל עבר אליפות נוספת. באיירן מינכן פתחה רע, אבל גם כך הצליחה להתעשת ולהנחיל הפסד ליגה חמישי ברציפות לאיינטרכט פרנקפורט, שם טאלב טואטחה פתח בהרכב ושיחק 90 דקות.

דווקא האורחת נראתה טוב יותר בהתחלה והייתה קרובה מאוד לכבוש את הראשון בדקה ה-19, כשבראנימיר הרגוטה עבר את מנואל נוייר, אבל מאטס הומלס הגיע מאחור וגלש בתזמון מושלם. השער הראשון של הבווארים הגיע בדקה ה-38. תומאס מולר העביר כדור רוחב שהותיר את רוברט לבנדובסקי לבד מול שער ריק והפולני דחק מקרוב פנימה, 0:1. השני הגיע כעבור שלוש דקות כשהפעם דייויד אלאבה העביר משמאל רוחב ודוגלאס קוסטה המשיך פנימה, 0:2. השער השלישי היה בדקה ה-55. רובן הגיח מימין, עבר את טואטחה, הסתדר עם הכדור והגביה למרכז, שם המתין לבנדובסקי, שעצר ובעט פנימה, את ה-0:3. בדקה ה-65 ג'רום בואטנג חזר למגרשים לראשונה מאז 19 בנובמבר, אז נפצע בהפסד 1:0 לבורוסיה דורטמונד.

הרטה ברלין - בורוסיה דורטמונד 1:2

שלושה ימים בלבד אחרי ה-0:4 הגדול בבית מול בנפיקה, שוב חוותה הקבוצה של תומאס טוכל ירידה וספגה הפסד ליגה נוסף ומאכזב במיוחד ועצר מבחינתה תקופה של ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים.

השער הראשון של המארחת הגיע בדקה ה-11. מתיאס גינטר איבד כדור בצורה רשלנית מאוד, ודאד איבישביץ' חדר יפה לרחבה והשאיר את סלומון קאלו מול שער ריק, 0:1. דורטמונד איזנה בדקה ה-55. שינג'י קגאווה מסר יפה לפייר אמריק אובמיאנג, שבעט טיל לחיבורים והשלים שער שמיני בארבעת המשחקים האחרונים שלו. הרטה החזירה לעצמה את היתרון בדקה ה-71. מרווין פלאטנהארדט בעט כדור חופשי מצוין מ-20 מטר, רומן בורקי לא הגיב מספיק מהר וזה הלך פנימה. שער ליגה שביעי של פלאטנהארדט, כולם בבעיטות חופשיות.

ר.ב. לייפציג - וולפסבורג 1:0

הקבוצה של רלף האזנהוטל עם משחק שני ברציפות ללא ניצחון ועוד עם הפסד שמרחיק אותה כבר 10 נקודות מבאיירן מינכן הראשונה, שנראית בדרך הבטוחה לאליפות נוספת. הזאבים עם ניצחון קריטי שמרחיק אותם מהאזור המסוכן.

הזאבים כבשו בדקה התשיעית. יונוס מאלי הוציא אותם למתפרצת בצורה יפה מאוד, העביר ימינה לדניאל דידאבי, שיישר למרכז, שם המתין לא אחר מאשר מריו גומז שדחק פנימה וכבש. החלוץ הגרמני, ששיחק בעבר תחת אנדריס יונקר גם בבאיירן, מעמיד מאזן של 11 שערים בשבעה משחקים תחת המאמן הזה.

משחקים נוספים:
פרייבורג - הופנהיים 1:1
לפרייבורג: מקסי פיליפ (56), להופנהיים: אנדריי קרמאריץ' (60)

דרמשטאדט - מיינץ 1:2
לדרמשטאדט: אייטאק סולו (5), סידני סם (פנדל, 12), מריו וראנצ'יץ' (הורחק, 59), למיינץ: רובין קואיסון (45+3), סימון בל (הורחק, 89)

אינגולטשאדט - פ.צ. קלן 2:2
לאינגולטשאדט: דריו לזקאנו (42), רומיין ברגרי (69), לקלן: אנתוני מודסט (15, 60)
(90 דקות לאלמוג כהן)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סלומון קאלו שחקן הרטה ברלין. AP
קאלו מרוצה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully