וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט מסתבך: דרושאפקה הפסידה 81:73 לאולימפיאקוס, הפלייאוף מתרחק?

הטורקים חזרו מפיגור של למעלה מ-20 נקודות למינוס 4 בלבד, אך נכנעו לבסוף ונותרו רחוקים מאנדולו, שהובסה 87:68 בידי באמברג. בלאט התעמת עם מאמן אולימפיאקוס, ריאל חזרה לפסגה

וויל קלייברן, דרושאפקה, מול וואנגלוס מנצאריס, אולימפיאקוס. GettyImages
המקום השמיני מתרחק. קלייברן מתוסכל/GettyImages

המחזור ה-25 ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם שלושה משחקים. במשחק שפתח את הערב באמברג הביסה את אנדולו אפס וסיבכה את תמונת ההעפלה מהמקום השמיני. בהמשך דרושאפקה הפסידה לאולימפיאקוס וריאל מדריד חזרה לפסגה עם ניצחון על הכוכב האדום.

תומא הרטל אנדולו אפס מול אוניקס קאזאן. GettyImages
אכזבה. הרטל/GettyImages

אנדולו אפס - באמברג 87:68

אפס היתה חייבת ניצחון, אבל ההפסד מסבך אותה במאבק על המקום השמיני. לעת עתה הטורקים עדיין שם, אבל כעת הכל פתוח, בעיקר עבור דרושפאקה, ז'לגיריס וברצלונה שייחלו לניצחון גרמני. סיכוייה של באמברג עדיין קלושים, אבל לפחות היא יכולה לצאת הערב בראש מורם אחרי תצוגה הגנתית מרשימה. הבריחה של באמברג חיכתה לרבע השני, אותו ניצחה 9:25, כשההפרש רק הולך ותופח ברבע השלישי. ניקולו מלי הרב-גוני הצטיין עם 16 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, מאודו לו הצעיר הוסיף 15 ודריוס מילר תרם 14. אצל אנדלו רק ג'די אוסמן הופיע עם 15 ו-7 ריבאונדים.

אולימפיאקוס - דרושאפקה 73:81

דיוויד בלאט וחניכיו קיבלו הזדמנות פז לצמצם את הפער מאנדולו אפס ולהתקרב למקום השמיני שמוביל לפלייאוף, אבל פספסו אותו על אף שרשמו קאמבק מפיגור גדול באולם השלום והאחווה. אולימפיאקוס פתחה את המשחק חזק ואגרסיבי, הציגה הגנה נפלאה וסיכלה כל ניסיון של הטורקים לייצר מומנטום, כשההפרש מגיע לדו ספרתי מהר מאוד. במהלך הרבע השלישי הפער תפח ללמעלה מ-20, אבל אז בראד וונאמייקר וקצת וויל קלייברן התעוררו וצימקו את ההפרש לארבע בלבד, שלוש דקות לסיום. לצערו של בלאט, שחקניו לא הצליחו להשלים את המהפך ומהלכי מאני-טיים של יורגוס פרינטזיס הכריעו את המשחק לטובת היוונים, לא לפני שבלאט ומאמן אולימפיאקוס יאניס ספירופולוס התעמתו מילולית על הבאזר. כעת דרושאפקה ניצבת במקום התשיעי ועדיין מרוחקת ניצחון אחד מהמקום השמיני. קם בירץ' היה האיש של אולימפיאקוס עם 13 נקודות ו-8 ריבאונדים, וונאמייקר בלט עם 23 ו-6 אסיסטים אצל הטורקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
זעם בסיום. בלאט/GettyImages

ריאל מדריד - הכוכב האדום בלגרד 68:98

ניצחון קליל לבלאנקוס, שחזרו למקום הראשון בדילוגים. ריאל צלפה לא פחות מ-38 נקודות כבר ברבע הראשון, שיא עונתי ביורוליג לנקודות ברבע אחד, ומשם שייטו כל הדרך לניצחון, כשהם שוב מתקרבים למספר נקודות תלת ספרתי. גוסטבו איון, יונאס מאצ'יוליס וג'ף טיילור קלעו 12 כל אחד, סרחיו יול הוסיף 11 ו-10 אסיסטים. מנגד, מרקו סימונוביץ' הוליך את הכוכב האדום עם 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully