וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: אישה תכהן כדיינית בביה"ד המשמעתי של ההתאחדות

9.3.2017 / 16:50

נשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל החליטה על מינויה של וופא זועבי-פאהום לדיינית בביה"ד המשמעתי של ההתאחדות העומד להיפתח בנשר. בנוסף המליצה הוועדה על מינויו של השופט (בדימוס) עדי זרנקין לכהונת חבר ביה"ד העליון

אמנון סטרשנוב נשיא בית הדין של ההתאחדות לכדורגל. ברני ארדוב
מינוי מעניין. סטרשנוב/ברני ארדוב

נשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, בראשות נשיא ביה"ד, השופט בדימוס אמנון סטרשנוב וחבריה פרופסור מיגל דויטש ועו"ד אסף הדסי, החליטה בישיבתה אתמול (רביעי) להמליץ בפני האסיפה הכללית על מינויה של עו"ד וופא זועבי-פאהום מחיפה, לכהונה של דיינית בביה"ד המשמעתי של ההתאחדות, העומד להיפתח בנשר. יצוין כי זו הפעם הראשונה בה תמונה אישה לכהונת דיינית בביה"ד המשמעתי של ההתאחדות.

כמו כן, המליצה הוועדה על מינויו של השופט (בדימוס) עדי זרנקין, שכיהן בעבר כבורר בהתאחדות, לכהונת חבר ביה"ד העליון. המינויים טעונים את אישור האסיפה הכללית של ההתאחדות ובהתאם לחוק הספורט, כפופים לאישור המוסד לבחינת כשירות מינויים בספורט.

כזכור, באחרונה נפתח סניף של ההתאחדות לכדורגל בנשר שאמור לקצר בעיקר עבור הקבוצות מהצפון את הדרך לרמת גן, שם הן בדרך כלל עוברות את הליך השפיטה בבתי הדין ברביעי, וכעת הן יוכלו לעבור את התהליך בנשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully