וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "כל שחקן שעבר משהו בכדורגל יכול לעזור לנו"

רייכרט, שיש ותמוז ישובו לסגל הפועל תל אביב לקראת המפגש בסכנין בשבת, והמאמן בירך: "הם תוספת כוח משמעותית", על הביקורת: "אין לי בעיה איתה, ננסה לעבוד על הליקויים ולתקן אותם"

מתן חדד

מסע ההישרדות של הפועל תל אביב ימשיך ביום שבת (20:30, ספורט 1) כאשר האדומים ינעלו את העונה הסדירה בליגה מול בני סכנין, באצטדיון דוחא. האדומים נכנעו במחזור האחרון 2:1 לבני יהודה, שהותיר אותה במקום האחרון. לקראת המפגש מול סכנין, שזקוקה לנקודות כדי להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון. אל הסגל של מנחם קורצקי ישובו טוטו תמוז, בן רייכרט וגל שיש. הקשר והמגן החלימו מפציעות כאשר החלוץ צפוי לקבל דקות.

עוד בנושא:

המאבק השתלם: בוטלה העמדתן לדין של הפועל תל אביב ובני יהודה
הפועל תל אביב ובני יהודה יצאו בהודעה משותפת נגד העמדתן לדין

שחקני הפועל תל אביב גל שיש, בן רייכרט. יוסי ציפקיס
שיש, רייכרט ודגני באימון/יוסי ציפקיס

לקראת המשחק אמר היום (חמישי) מנחם קורצקי: "ההפסד לבני יהודה כאב ובעקבותיו הגיעה ביקורת. אנחנו מתעסקים במקצוע הזה ואין לי בעיה עם ביקורת. אנחנו מנסים לעבוד על הליקויים ולתקן אותם. דיברתי עם השחקנים גם על הדברים הטובים שעשינו ומה מנע מאיתנו להשיג תוצאות טובות יותר. אם נתקן את הדברים האלה, גם התוצאות יגיעו".

על המפגש בדוחא אמר: "המשחק בדוחא חשוב ויש לו היבטים פסיכולוגיים כי חשוב לנו להתקדם במעלה הטבלה. מחכה לנו משחק קשה מול קבוצה מאומנת ואיכותית, אבל נבוא כדי לנצח. ברור שהם מכווני מטרה ואנחנו מגיעים כדי להילחם על החיים שלנו. הרצונות שלנו משמעותיים יותר משל סכנין, עם כל הכבוד להם".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן הפועל תל אביב אוראל דגני. יוסי ציפקיס
דגני באימון/יוסי ציפקיס

על שובם של רייכרט ותמוז לסגל סיפר קורצקי: "עם כמות הלחצים שיש עלינו, כל שחקן שעבר משהו בכדורגל יכול לעזור. הם תוספת כוח משמעותית עבורנו".

המהפך של ברצלונה: "זה משהו ייחודי למועדונים כאלה, אבל כל דבר אפשר להביא למועדון שלנו. גם כשברצלונה כביכול ויתרה, היא נתנה עוד קצת, את טיפת הכוח האחרונה ועשתה משהו לא ייאמן. נקווה שנפנים ונבין שהכל אפשרי. אם נאמין, נוכל לעשות את זה".

שחקן הפועל תל אביב טוטו תמוז. יוסי ציפקיס, יוסי ציפקיס
מתכוננים במרץ. טוטו תמוז/יוסי ציפקיס, יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully