וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק השתלם: בוטלה העמדתן לדין של הפועל תל אביב ובני יהודה

אחרי ששתי הקבוצות החליטו להתאחד נגד העמדתן לדין בעקבות זריקת הקונפטי, תובע ההתאחדות ניר רשף החליט לבטל את הפסיקה ונימק: "מתוך רצון לתמוך במופעי עידוד מקוריים ותורמים"

יוסי ציפקיס

מאבקן של הפועל תל אביב ובני יהודה נגד ההחלטה להעמידן לדין בעקבות התנהגות בלתי הולמת של אוהדים נשא פרי: תובע ההתאחדות לכדורגל ניר רשף הודיע היום (שלישי) על ההחלטה לבטל את העמדתן לדין של השתיים "מתוך רצון לתמוך במופעי עידוד מקוריים, ראויים ותורמים".

עוד בנושא:

הפועל תל אביב ובני יהודה יצאו בהודעה משותפת נגד העמדתן לדין

שחקן הפועל תל אביב עומרי אלטמן מול שחקן בני יהודה רועי גורדנה. יוסי ציפקיס
המאבק נשא פרי. אלטמן מול גורדנה בדרבי/יוסי ציפקיס

כזכור, ההתאחדות החליטה להעמיד לדין את השתיים בעקבות מופע הקהלים שכלל זריקת קונפי אל כר הדשא, מה שגרם לעיכוב במשחק. בהודעה שהוציאו שתי הקבוצות לאחר ההחלטה להעמידן לדין נכתב כי "הופתענו הבוקר לקבל זימון לוועדת משמעת בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. ברצוננו לציין כי יצאנו גאים במופע העידוד מצד שני הקהלים במשחק אמש. נראה תמוה שבמקום לעודד את האוהדים לססגוניות וצבע ביציעים, עולות טענות אשר מובילות בדיוק לכיוון ההפוך.

ניר רשף הסביר את החלטתו לבטל את ההעמדה לדין וכתב כי "ההתאחדות לכדורגל תומכת בעידוד ובמופעי עידוד של קהל אוהדים. עם זאת, מצופה מהקבוצות לפעול בשיתוף אוהדיהן על מנת שמופעי העידוד לא ימנעו מהמשחק להתנהל כסדרו. פונה אני אליכם בבקשה לקיים פעילות הסברתית או פעילות משותפת עם ראשי מחנות האוהדים, אשר תבטיח את הסדר ואת שלומם של כל הנמצאים ביציע ובתחומי המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully