וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטף קרי מרגיז את בוסטון, תומאס כעוס: "הטראש טוק שלו לא ראוי"

כוכב גולדן סטייט הקניט את הרוקי ג'יילן בראון, כוכב הסלטיקס השיב אש: "לשחקן ותיק הוא לא היה עושה את זה". קרי על קריאות ה-MVP לתומאס מאוהדי הווריירס: "אי אפשר להיות רגיש לדברים כאלה"

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
תשישות או משבר של ממש? קרי/AP

האם גולדן סטייט לא מסתדרת ללא קווין דוראנט, או שזו רק התשישות שמדברת? הווריירס ספגו הלילה (בין רביעי לחמישי) הפסד בית ראשון העונה ליריבה מהמזרח, כשנכנעו לבוסטון 99:86. זה היה המשחק השמיני של גולדן סטייט ב-13 ימים ולמרות שהיה זה משחק בית, סטיב קר אמר בסיום שהתייחס לזה כאל משחק נוסף בחוץ, משום שהוא נקבע בעיצומו של מסע משחקי חוץ ובסמיכות יחסית למפגש מול הוולבס במינסוטה.

"אנחנו באמצע מסע ברחבי ארצות הברית ומשום מה תקעו לנו משחק בית בלי שום הסבר. אני עדיין מנסה להסביר למה", בא קר בטענות ל-NBA. "זה נראה לי כמו סיטואציה משוגעת למדי, אבל אין מה לעשות. לפחות אני יודע שכל שחקן שלי רוצה לשחק בכל דקה ובכל משחק".

"היינו קצת סטטיים, והם היו טובים בהגנה. צריך לתת להם קרדיט על זה", אמר סטף קרי, שסיים עם 23 נקודות אבל סבל מיום קליעה חלש יחסית, עם 2 מ-9 מחוץ לקשת. בכלל, נראה שההתלהבות סביב היכולת של קרי בשנתיים האחרונות קצת דעכה, דבר שבא לידי ביטוי גם הלילה כשאוהדי גולדן סטייט קראו קריאות "MVP" לעברו של אייזאה תומאס. "גם אני מקבל קריאות כאלה באולמות אחרים. אי אפשר להיות רגישים לזה כל כך", אמר קרי בתגובה. קריאות ה-MVP לעבר תומאס הן כבר עניין שבשגרה: גם יושבי הסטייפלס סנטר עשו זאת בשני מקרים, במשחקים מול הקליפרס והלייקרס. "זה משוגע לגמרי, לא חשבתי שזה יהיה ככה. כשהם צועקים את זה אני מרגיש חובה לא להחטיא אף זריקה", אמר.

אייזאה תומאס, בוסטון סלטיקס. AP
MVP? תומאס/AP

תומאס, אגב, לא הסתיר את כעסו על מהלך שנוי במחלוקת של קרי שקרה במהלך הרבע השני, כשסטף היתל ברוקי ג'יילן בראון, קלע עליו שלשה ומיד ניגש אליו וניהל עימו טראש טוק לוהט. "איכשהו יש לי תחושה שלאייברי בראדלי, או שחקן ותיק אחר, הוא לא היה עושה את זה ולא היה מתנהג ככה. זה לא ראוי", אמר תומאס. בראון עצמו סיפר ש"לא אמרתי לו מילה, אין לי מושג למה הוא עשה את זה. רק שמרתי עליו חזק ועשיתי את העבודה שלי, והוא הסתכל עליי ועשה מה שעשה. זה היה חמוד, מה יש להגיד?".

כך או אחרת, סטיב קר משוכנע שמדובר במומנטום שלילי שיחלוף בקרוב, ולא במגמה שצריכה להדאיג. "לוח הזמנים שלנו מקשה מאוד, וכמובן שגם הפציעה של דוראנט משפיעה. כל קבוצה עוברת תקופה כזאת בעונה, אתה פשוט צריך לעבור את זה ולא לתת לכל הפאניקה וההפחדות שמסביב להשפיע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. AP
קרי והטראש טוק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully