וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: שיא מועדון חדש למכבי תל אביב בניצחונות רצופים

הצהובים שמרו על המאזן המושלם מפתיחת העונה עם ניצחונת ה-19 ברציפות, שברו את השיא מעונת 2013/14, עם 20:31 על הפועל רמת גן. דן נתן הוביל עם 7 שערים, יוסי אפו כבש 6 משלו

מכבי תל אביב כדוריד. עודד קרני, מערכת וואלה! NEWS
שיא נהדר. הצהובים חוגגים/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני

אחרי שמכבי ראשון לציון פתחה את המחזור ה-19 בליגת העל בכדוריד עם ניצחון על נס ציונה, ביום שני, הערב (רביעי) נערך המשחק השני במסגרת המחזור בו מכבי תל אביב ניצחה 20:31 בחוץ את הפועל רמת גן. דן נתן הוביל עם 7 שערים, יוסי אפו כבש 6 משלו.

הצהובים נותרו מושלמים בראשות הטבלה עם 19 ניצחונות רצופים מפתיחת העונה, והניצחון על האורדונים מהווה שיא מועדון. הקבוצה של דראגן ג'וקיץ' שברה את השיא שנקבע ב-2013/14, אז מכבי תל אביב ניצחה 18 משחקים רצופים. זה היה בעונת האליפות ההיסטורית של הצהובים, ומי שעמד אז העל הקווים היה אבי רש. היום הוא המנהל הספורטיבי. "אני שמח להעביר את השיא למאמן בדמותו של דראגן ג'וקיץ', זה כבוד גדול עבורי, שיאים נועדו להישבר ואני מאחל לדראגן להשיג שיא שיהיה קשה לשבור", אמר רש.

מכבי תל אביב מוליכה כעת את טבלת הליגה עם 38 נקודות, בהפרש של 11 נקודות על פני סגניתה מכבי ראשון לציון, כאשר היא כבר הבטיחה עוד קודם לכן את המקום הראשון בתום העונה הסדירה ואת יתרון הביתיות לאורך הפלייאוף. ללא חן פומרנץ הפצוע, היא תמריא ביום שישי לגרמניה למשחק מול מגדבורג במחזור הרביעי של שלב הבתים של גביע האיגוד האירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully