וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל מטה אשר זכתה בגביע המדינה בכדורעף אחרי ניצחון על מכבי תל אביב

הדאבליסטית מארבע השנים האחרונות הניפה את הגביע בפעם החמישית ברציפות והעשירית בתולדות המועדון. האדומים שלטו ללא עוררין וחגגו אחרי ניצחון קל יחסית. מכבי חיפה זכתה בנשים

שחקני הפועל מטה אשר חוגגים זכייה בגביע המדינה בכדורעף. ברני ארדוב
חגגו בפעם החמישית ברציפות. שחקני מטה אשר/ברני ארדוב

הפועל מטה אשר זכתה הערב (רביעי) בגביע המדינה בכדורעף אחרי ניצחון 0:3 על מכבי תל אביב (20:25, 16:25, 18:25) במשחק הגמר. האדומים הניפו גביע חמישי ברציפות ועשירי בתולדות המועדון, והם מתקרבים להפועל המעפיל לה 12 גביעים.

הקבוצה של נועם כץ שלטה במשחק ללא עוררין, הציגה משחק הגנתי פנטסטי והשיגה ניצחון שלישי העונה על הצהובים. זוהר בר נצר ושחקניו ינסו לתקן בליגה, שם אם לא תהיינה הפתעות, הם יפגשו את מטה אשר בגמר הפלייאוף.

* בנשים, מכבי חיפה ניצחה 0:3 את הפועל כפר סבא, וזכתה בגביע שני ברציפות, אחרי 19:25, 22:25, 24:26. גם בעונה שעברה הירוקות גברו על הקבוצה מהשרון, שניצחה אותן בשני הגמרים שלפני כן.

שחקני הפועל מטה אשר חוגגים. ברני ארדוב
עשו את זה בקלות. שחקני מטה אשר/ברני ארדוב

מערכה 1

מטה אשר פתח היטב ועם עבודה איכותית בחסימה, טיפסה ל-1:6.בדקות הבאות המומנטום שינה כיוון, האדומים ביצעו כמה טעויות ומכבי תל אביב הורידה ל-9:7. מטה אשר הצליחה לשמור על פער של 2-3 נקודות ובעזרת פעולות טובות של גנאדי סוקולוב בהגנה, סגרה סיפור עם 20:25.

מערכה 2

פתיחת המערכה השנייה הייתה של מכבי תל אביב והיא עלתה ל-3:6, אבל כמה החלטות לא טובות של שחקניה עלו לה ביתרון ומטה אשר הפכה ל-7:8. הקבוצה של נועם כץ נעזרה במומנטום וטיפסה ל-9:14, מכבי נשברה לחלוטין והצפוניים ניצחו 16:25.

מערכה 3

מכבי תל אביב נזכרה להילחם בסט השלישי, וגם כשמטה אשר עלתה ליתרון של שתי נקודות, הצהובים חזרו לתמונה בעקשנות ועלו ל-8:11. אלא שאז החסימה האדומה שוב נכנסה לעניינים ועד מהרה האלופה עלתה ל-13:16. החבורה של זוהר בר נצר שוב התפרקה ומטה אשר ניצחה 18:25.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב בכדורעף, יוסי בן נון (11), ריקרדו פריני (17), גיא אביגדורוב (1). ברני ארדוב
מכבי תל אביב מאוכזבת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully