וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

99 יום אחרי האסון: שאפקואנסה ניצחה בגביע הליברטדורס

הקבוצה הברזילאית, שאיבדה 19 שחקנים ואנשי צוות בהתרסקות המטוס, ניצחה 1:2 את סוליה מוונצואלה במשחקה הראשון אי פעם בטורניר היוקרתי. שניים מששת הניצולים - נטו ואלן רושטצ'ל, לא נכללו בסגל

שחקני שאפקואנסה חוגגים. רויטרס
ניצחון מרגש. שחקני שאפקואנסה חוגגים/רויטרס

לפני 99 ימים, מטוס ובו 77 אזרחים ברזילאים התרסק בעיר מדיין שבקולומביה. על המטוס היו 19 משחקני ומאנשי הצוות של הקבוצה הברזילאית שאפקואנסה, שרק כשנתיים קודם לכן העפילה לראשונה בתולדותיה לליגה הבכירה בברזיל. סיפור הסינדרלה של הקבוצה נמשך עם הגעתה לגמר גביע הסודאמריקנה אשתקד, אך נקטע בצורה אכזרית בשל אותו אסון קשה. היא אמנם מעולם לא הגיעה ליעדה, אך למרות זאת הוחלט להעניק לה את הגביע השני בחשיבותו ביבשת.

הלילה (בין שלישי לרביעי), 99 ימים לאחר ההתרסקות העצובה שזעזעה את העולם, ערכה שאפקואנסה את משחקה הראשון אי פעם בטורניר הכי יוקרתי ביבשת הדרום אמריקנית - גביע הליברטדורס, ובהצלחה רבה. הירוקים גברו 1:2 על סוליה מוונצואלה והתמקמו בראש הבית המוקדם. ריינאלדו כבש את הראשון, לואיז אנתוניו את השני וכוכב בורוסיה מנשנגלדבאך לשעבר, חואן אראנגו בן ה-36, הצליח רק לצמק. שניים מששת הניצולים, נטו ואלן רושצ'ל, לא נכללו בסגל של קבוצתם למשחק.

עוד בנושא

בדמעות: שאפקואנסה קיימה משחק ראשון מאז האסון האווירי

שחקני שאפקואנסה חוגגים. רויטרס
גם נטו ורושצ'ל היו שם. שחקני שאפקואנסה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully