וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס לא תשחק באינדיאן וולס ובמיאמי

המדורגת מספר אחת בעולם סובלת מפציעה בברך רגל שמאל שלה ותחמיץ את שני הטורנירים הגדולים. אנג'ליק קרבר תחזור אל המקום הראשון בעולם. "אני מאוכזבת מאוד", אמרה האמריקאית

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס זוכה אליפות אוסטרליה. רויטרס
תחסר באינדיאן וולס ובמיאמי. סרינה/רויטרס

סרינה וויליאמס הודיעה הערב (שלישי) כי לא תשחק בטורניר אינדיאן וולס בשל פציעה בברך רגל שמאל שלה, פציעה שתגרום לה להחמיץ גם את הטורניר במיאמי לאחר מכן. "לצערי, אני צריכה לפרוש מאינדיאן וולס ומטורניר מיאמי", אמרה סרינה בהודעה רשמית, "לא הצלחתי להתאמן בגלל הברכיים ואני מאוכזבת שאני לא אוכל לשחק שם. אמשיך להתקדם הלאה ולהיות חיובית. אני מצפה לחזור כבר".

וויליאמס, שזכתה פעמיים בעבר באינדיאן וולס והפסידה בגמר בשנה שעברה, החרימה את הטורניר במשך 14 שנה בעבר אחרי התקרית המפורסמת שלה, של אביה ושל אחותה ונוס בעבר. בעקבות הפרישה של סרינה מהטורניר, אנג'ליק קרבר תחזור אל המקום הראשון בעולם בלי קשר לתוצאה שתשיג באינדיאן וולס. זאת מכיוון שהאמריקאית תיאבד את כל הנקודות שלה מהשנה שעברה, אז נעצרה רק בגמר. קרבר עצמה הגיעה בעבר פעמיים בחצי הגמר באינדיאן וולס ובשנה שעברה הודחה כבר בסיבוב השני.

סרינה וויליאמס חזרה לשחק באינדיאן וולס רק ב-2015 אחרי התקרית שאירעה ב-2001. סרינה הייתה אמורה לשחק בחצי הגמר מול אחותה ונוס, אלא שהאחרונה פרשה לפני כן והמשחק לא התקיים. הקהל המקומי קרא בוז לסרינה בגמר ואנשים טענו שאביהן של השתיים, ריצ'ארד, סידר הכול כדי שסרינה תזכה בטורניר. האחיות טענו שההתנהגות העוינת של הקהל, שעודד את קים קלייסטרס הבלגית בגמר, נבעה מגזענות כלפי שחורים ולכן החרימו את הטורניר.

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. רויטרס
תחזור אל המקום הראשון. קרבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully