וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאוט מה-NBA: "אני יכול לראות את טי ג'יי ליף נבחר 15-16 בדראפט"

כוכב UCLA לא ישחק במשחק האחרון של העונה הסדירה בשל נקע בקרסול, אך לאחר מכן יקווה להמשיך את עונתו הנפלאה. סקאוט אחר סיפר: "התפוקה הכוללת שלו מוכיחה שיכול להיות שחקן NBA"

AP

כשמכללת UCLA תחל את דרכה בטורניר ה-NCAA רוב העיניים יופנו אל עבר לונזו בול, שאמור להיבחר באחד משלושת המקומות הראשונים בדראפט הקרוב, אולם לאט לאט, בארצות הברית מתחילים לתת כבוד ותשומת לב ציבורית גם לטי ג'יי ליף (19, 2.08 מ').

בנו של בראד ליף האגדי, שנולד בישראל, זכה היום (שלישי) לכתבת פרופיל גדולה באתר "בליצ'ר ריפורט", תחת הכותרת: "יליד ישראל טי ג'יי ליף הרבה יותר מהסגן של לונזו בול". את המשחק האחרון של העונה הסדירה מול וושינגטון סטייט ביום שבת הפורוורד המגוון יחמיץ בשל נקע בקרסול, אך לאחר מכן הוא ישוב לפרקט וינסה להמשיך את העונה המוצלחת שלו, במהלכה העמיד עד כה ממוצעים של 16.3 נקודות (63 אחוז מהשדה, 46 אחוז ל-3, 68 אחוז מהעונשין), 8.4 ריבאונדים, 2.5 אסיסטים ו-1.2 חסימות למשחק.

בכתבה צוטט סקאוט של קבוצת NBA שטען כי בתחילת העונה, קבוצתו "לא ממש החזיקה" מליף, אולם "כעת, אני יכול לראות אותו נבחר ממש מחוץ ללוטרי, טופ 15, 16. אבל אני גם רואה אותו נבחר 27, 28". גם כך, מדובר בהישג גדול עבור שחקן שלא ממש הוזכר כבחירת סיבוב ראשון לפני פתיחת עונת המכללות. אגב, באתר NBADRAFT מדורג ליף במקום ה-11. באתר "דראפט אקספרס" הוא במקום ה-26.

שחקן מכללת UCLA טי ג'יי ליף. GettyImages
מניית הדראפט ממשיכה לעלות. טי ג'יי ליף/GettyImages

סקאוט אחר מנה את היתרונות של הפורוורד, שהצטיין עם נבחרת הנוער באליפות אירופה ב-2015: "התפוקה הכוללת שלו מוכיחה שהוא יכול להיות שחקן NBA. הוא קולע בצורה מאוד יעילה וריבאונדר ברמה גבוהה. בכל פעם שמישהו עושה דברים כאלה, חובה לדבר עליו. המקום בו הליגה נמצאת עכשיו - כדורסל נמוך יותר, עם שחקנים כשרוניים בעמדות הפורוורד - עזרה לו ומשחקת ליתרונות שלו".

ליף עצמו טען כי החוויה עם נבחרת הנוער של ישראל היתה מכוננת. "גדלתי שם הרבה. להיות ללא המשפחה, בתרבות אחרת, בלי לדעת מה קורה וכשאנשים מדברים בשפה אחרת - זה עזר לי מאוד לגדול להתבגר. אבל זו גם היתה חוויה אדירה. פגשתי הרבה אנשים טובים ואני מדבר איתם כל הזמן. היה מסע מהנה ואשמח מאוד לעשות אותו שוב".

מאמנו, סטיב אלפרוד, דיבר על מעלה נוספת שיש לפורוורד המצטיין שלו: "תמיד ידענו שהוא מסוגל למסור, שהוא לא אנוכי, אבל כשהשחקן בעמדה 4 שלך מוסר שני אסיסטים על כל איבוד - לא הייתי מאמין שזה יקרה. הוא כל כך מוכשר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מכללת UCLA טי ג'יי ליף. GettyImages
רק שימשיך ככה. טי ג'יי ליף/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully