וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל: ביירין מודה ש"זו נקודת שפל אך השחקנים מאחורי ונגר". למה חייך אלכסיס?

בארסנל מלקקים את הפצעים אחרי ה-5:1 המשפיל מול באיירן מינכן. המאמן: "מצטער עבור האנשים ששילמו הרבה כסף כדי לראות את זה", רק אלכסיס נראה מחויך על הספסל. וגם: המספרים, הציוצים ומחאת הענק

מאמן ארסנל ארסן ונגר. רויטרס
מה יהיה? ונגר/רויטרס

באיירן מינכן השלימה אמש (שלישי) ניצחון 2:10 על ארסנל בסיכום שני המפגשים של שמינית גמר ליגת האלופות. הבווארים עשו את זה עם 1:5 באצטדיון האמירויות ועוד אחרי שפיגרו 0:1. ארסנל סוגרת צמד משחקים משפיל במיוחד שהראה לה שהיא בכלל לא קרובה לרמה של הגדולות באירופה.

באנגליה כמובן התעסקו באלכסיס סאנצ'ס, כוכבה הגדול של ארסנל, שאתמול שוב הציג יכולת מאכזבת והוחלף. "הגוף שלו היה על המגרש, הרוח שלו לא", נכתב ב"דיילי מייל", ובתקשורת האנגלית הראו שוב תמונות שלו מחייך על הספסל במהלך התבוסה. כזכור, אלכסיס לא פתח בהרכב מול ליברפול, ובאנגליה דווח שהוא במתיחות עם השחקנים ועם המאמן, ובדרך החוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה המקוממת. אלכסיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארסן ונגר המתוסכל אמר: "לא היה פנדל לדעתי, היה נבדל לפני כן. ייצרנו את המשחק שרצינו לייצר. היינו חסרי מזל עם כמה החלטות. אני מצטער עבור האנשים ששילמו הרבה כסף והגיעו לראות משחק כזה". כשנשאל לגבי המצב שלו על ידי המראיין הגרמני, אמר ונגר: "אין לי מה להגיד".

"כל השחקנים עומדים מאחרי ארסן", אמר הקטור ביירין. "הוא זה שגורם לקבוצה לעבוד. בכדורגל זה ככה, יש עליות ומורדות. אנחנו נמצאים עכשיו בנקודת שפל, אבל אני מאמין שבעזרת כולם נצליח להתרומם".

איאן רייט אמר על המשחק: "המשחק הראשון היה יותר מעצבן מאשר זה. חשבתי שהשחקנים היו לא רעים בהתחלה. אחרי הפנדל המצב השתנה. זה יום עצוב כי שוב הודחנו בשמינית הגמר. אנחנו עוברים תקופה בהיסטוריה שלנו שהיא הרעה ביותר. נראה שארסנל תצטרך משהו מונומנטלי כדי להרים את השחקנים. יש תחושה של משהו שמגיע לקיצו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן באיירן מינכן ארתורו וידאל. רויטרס
הצמד הראשון שלו בבאיירן. וידאל/רויטרס

המספרים

* אוליבייה ז'ירו מעורב בשמונה שערים בתשעת משחקיו האחרונים בליגת האלופות (שבעה שערים ובישול).

* האדום שספג לורן קוסיילני היה ה-18 של ארסנל בליגת האלופות (רק ליובנטוס יש יותר - 22).

* זו הפעם הראשונה שארסנל סופגת עשרה שערים בשני משחקי נוקאאוט בליגת האלופות.

אוהדי ארסנל מוחים נגד ארסן ונגר. רויטרס
אוהדי ארסנל מוחים/רויטרס
אוהדי ארסנל מוחים נגד ארסן ונגר. GettyImages
אוהדי ארסנל מוחים נגד ארסן ונגר/GettyImages
אוהדי ארסנל מוחים נגד ארסן ונגר. GettyImages
אוהדי ארסנל מוחים נגד ארסן ונגר/GettyImages

עוד לפני המשחק נגד באיירן מינכן בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, התאספו מאות מאוהדי ארסנל באצטדיון הייבורי כדי לקיים צעדה עד לאצטדיון האמירויות. האוהדים מקיימים את הצעדה במחאה נגד מנג'ר התותחנים ארסן ונגר. מאות האנשים שהתאספו במקום שרים שירים בגנותו של המנג'ר הצרפתי וקוראים לו ללכת הביתה בעקבות התוצאות המאכזבות בשנים האחרונות.

בין היתר צעקו האוהדים "אנחנו רוצים את ונגר בחוץ" והניפו שלטים כמו "לא לתת לו חוזה חדש". האוהדים של ארסנל החליטו על צעדת המחאה אחרי ההפסד 3:1 לליברפול בשבת והתוצאות המאכזבות של הקבוצה. כזכור, בעונה שעברה היו מחאות קולניות נגד המנג'ר הצרפתי, שאפילו פילגו את הקהל בצפון לונדון והחלו עימותים בין אוהדי ארסנל ביציעים. לעומת זאת, עד כה העונה הקהל העניק לוונגר מעט רגעי חסד ולא ארגן מחאה מסודרת וקולנית עד כה.

אוהד ארסנל מארק קינג אמר לרדיו של BBC: "אנחנו רוצים לעשות מצעד יפה ומכובד ולבקש שהמועדון לא יעניק לארסן ונגר חוזה חדש כי הוא לא עשה שום דבר על מנת להרוויח את זה. אני חושב שהוא רוצה חוזה חדש, חמים וטוב לו בארסנל, אף אחד לא מקשה עליו, במיוחד לא אלה שמעסיקים אותו ומשלמים לו. לא אכפת לו מהאוהדים וממה שהם אומרים, אז אני חושב שהוא יהיה מאושר להמשיך".

אגדת העבר של ארסנל איאן רייט אמר: "הלב שלי בוכה, זה נורא. הם אומרים שאנחנו לא הולכים להיפטר ממנו ולכן אנחנו עושים את זה. נורא לראות את זה ואני יודע שהם כועסים מאוד וזה מגיע מהמקום הזה". ריו פרדיננד הוסיף: "הם צריכים להיות זהירים במה שהם מבקשים. עשר השנים האחרונות היו קצת קשות והכול. מה ההנהלה של ארסנל אומרת לוונגר? מבקשים ממנו לזכות באליפות או שהם מרוצים עם זה שהם מגיעים לליגת האלופות".

המנג'ר הצרפתי בן ה-67 מאמן את ארסנל מאז 1996 והוביל את הקבוצה לשלוש אליפויות, האחרונה שבהן ב-2003/4. בנוסף, הוא זכה עם הקבוצה בשישה גביעים, שניים מהם ב-2014 ו-2015.

אוהדי ארסנל מוחים נגד ארסן ונגר. GettyImages
אוהדי ארסנל מוחים נגד ארסן ונגר/GettyImages
אוהדי ארסנל מוחים נגד ארסן ונגר. רויטרס
אוהדי ארסנל מוחים נגד ארסן ונגר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully