וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: עירוני נהריה הובסה בגרמניה 89:68 מול טלקום בון

הקבוצה של אריק אלפסי סיפקה רבע ראשון נוראי, קלעה סל שדה אחד בלבד ולא הפסיקה לאבד. הופסון (19 נקודות) התעורר ומיזער נזקים, אך הסגולים יזדקקו לניצחון גדול בגומלין כדי להעפיל

אריק אלפסי עם שחקני עירוני נהריה. ברני ארדוב
רבע ראשון נוראי. אלפסי ושחקניו/ברני ארדוב

עירוני נהריה הובסה הערב (רביעי) 89:68 מול טלקום בון בגרמניה, במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר היורופקאפ. היא תזדקק לניצחון גדול, לפחות ב-22 הפרש, בעין שרה כדי להעפיל. הסגולים פתחו את המשחק בצורה נוראית, וסיימו את הרבע הראשון עם סל שדה אחד בלבד (של סקוטי הופסון, שסיים עם 19 נקודות את הבכורה שלו בנהריה באירופה) ו-12 איבודים, שאפשרו לגרמנים לברוח ל-5:29 אחרי עשר דקות של משחק.

ברבע השני הופסון המשיך להיות האיש של נהריה, שהחזיקה את בון רק על 13 נקודות הפעם והצליחה להיכנס מעט למשחק. הופסון סיים את המחצית הראשונה עם 12 מ-23 הנקודות של הקבוצה, כאשר מלבדו רק דרווין קיצ'ן ויהונתן שולדבראנד קלעו מהשדה. נהריה ירדה להפסקה עם 15 איבודים מול אסיסט בודד ועם הפסד במדד היעילות, 50:2(!). במחצית השנייה הגרמנים שוב פתחו יתרון שיא של 25 הפרש, נהריה ניסתה לחזור וקיזזה עד 13 בזכות התעוררות של ניק פאוסט ויינסי גייטס, אך בסופו של דבר ספגה הפסד שיהיה לה קשה לחזור ממנו.

יונתן שולדבראנד שחקן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
לא הופיע. שולדבראנד/אדריאן הרבשטיין

מהלך המשחק

עירוני נהריה פתחה עם: דרווין קיצ'ן, סטו דגלאס, סקוטי הופסון, טיירון נאש ויהונתן שולדבראנד.

מחצית 1:

נהריה פתחה חלש ובון טסה ליתרון 0:7 תוך פחות משתי דקות, מה שגרם לאלפסי להזעיק פסק זמן מהיר. זה לא עזר, מאיו קלע את השלשה השנייה שלו במשחק, ואחת נוספת של הורטון קבעה 0:13. פאוסט דייק פעם אחת מהקו וצימק ל-17:1.נהריה איבדה שישה כדורים בחמש הדקות הראשונות. הופסון התכבד בסל השדה הראשון של הסגולים, 8:44 מפתיחת המשחק, והוריד ל-27:5. הרבע הראשון הסתיים ה-5:29 לבון, נהריה קלעה סל שדה אחד ואיבדה 12 כדורים.

הרבע השני נפתח טוב בהרבה עבור האורחת, חם חמש נקודות רצופות בזכות סל ועבירה של הופסון ושתיים נוספות של קיצ'ן. הגרמנים הורידו את הרגל מהדוושה, אך נהריה לא מנצלת זו וממשיכה להחטיא ולאבד. הופסון קלע עוד כה 10 מ-16 הנקודות של הסגולים, ומשאיר אותם במשחק. שולדבראנד נכנס לעניינים עם שתי נקודות ומיד הוסיף את השלשה הראשונה של נהריה במשחק והוריד ל-42:21. הופסון קלע על הבאזר, 23:42 לבון במחצית.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
ניק פאוסט עירוני נהריה. ברני ארדוב
התעורר במחצית השנייה. פאוסט/ברני ארדוב

מחצית 2:

גייטס הצליח לקלוע את סל השדה הראשון שלו במשחק והוסיף עוד קליעה מתחת לסל במתפרצת. הורטון שמר על ההפרש הגרמני עם שתי קליעות מחוץ לקשת. אחרי ההפרש טיפס שוב לשיאו - 25 נקודות - נהריה שוב סיפקה כמה דקות סבירות והצליחה לצמק עד 15 בלבד. 45:60 לבון בסיום הרבע השלישי. בפתיחת הרבע האחרון ההפרש כבר ירד ל-13, אך הגרמנים לחצו על הדוושה וחזרו להוביל ב-20 במהרה. הנדנדה נמשכה אך נהריה לא הצליחה להתקרב ממש. בסיום, 68:89 לבון טלקום.

קלעו לעירוני נהריה: סקוטי הופסון 19, ניק פאוסט 17, יינסי גייטס 14, יהונתן שולדבראנד 7, דרווין קיצ'ן 6, ניב ברקוביץ' 3, סטו דגלאס 2, טיירון נאש, ערן אסנטי ואיבן נסטרנסקו שותפו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully