וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "הם ניצחו 0:4, הקבוצה שלי יכולה לנצח 0:6 ולעלות"

מאמן ברצלונה מלא אמונה לקראת גומלין שמינית גמר ליגת האלופות מול פריס סן ז'רמן (ד', 21:45, ספורט 5): "הדרך להשכיח את המשחק הראשון - לעלות". וראטי: "המשימה רחוקה מלהסתיים"

one

בווידאו: תקציר ה-0:5 של ברצלונה על סלטה ויגו

עם קוף ענק על גבה, ברצלונה תארח מחר (21:45, ספורט 5) את פריס סן ז'רמן כשלפניה ניצבת משימה כמעט בלתי אפשרית: למחוק את ההפסד 4:0 מהמשחק הראשון בצרפת ולעלות לרבע גמר ליגת האלופות. לואיס אנריקה יהנה מסגל מלא למשחק הזה וממומנטום מצוין: בשני משחקיה האחרונים כבשה ברצלונה שישייה (1:6) מול ספורטינג חיחון וחמישייה (0:5 על סלטה ויגו) והוכיחה שלהבקיע היא לא שכחה.

לכל מי שרוצה לפנטז, ברצלונה ניצחה העונה 12 פעמים (!) בפער של ארבעה שערים או יותר. ואלה שמות: 2:6 על ריאל בטיס (ליגה), 0:7 על סלטיק (ליגת האלופות), 1:5 על לגאנס (ליגה), 0:5 על ספורטינג חיחון (ליגה), 0:4 על דפורטיבו לה קורוניה (ליגה), 0:4 על מנצ'סטר סיטי (ליגת האלופות), 0:4 על בורוסיה מנשנגלדבאך (ליגת האלופות), 0:7 על הרקולס (גביע ספרדי), 0:5 על לאס פלמאס (ליגה), 0:4 על אייבר (ליגה), 0:6 על אלאבס (ליגה), 1:6 על ספורטינג חיחון (ליגה) ו-0:5 על סלטה ויגו (ליגה).

לואיס סוארס ברצלונה כובש מול ספורטינג חיחון. AP
אופטימי. סוארס/AP

"אנחנו מודעים למשימה שניצבת לפנינו מחר", אמר לואיס סוארס. "אני יודע שזה קשה להפוך את התוצאה מהמשחק הראשון, אבל אם יש קבוצה שמסוגלת לעשות את זה זו ברצלונה. עם פילוסופיית משחק שלנו ודרך שבה אנחנו משחקים הכול אפשרי, יחד עם זאת אנחנו משחקים מול קבוצה נהדרת".

סוארס דיבר על ההשפלה שחוותה ברצלונה בפריס: "הימים הראשונה אחרי התבוסה היו הכי קשים. התבוסה הזו פגעה בנו. אבל כדורגל תמיד נותן לך את הלוקסוס להיות מסוגל להתאושש והקבוצה הוכיחה את זה במשחקים האחרונים.

"אנחנו מודעים לכך שהמשחק אורך 94 או 95 דקות. צריך להיות סבלניים ולא להיות נואשים במשחק. צריך להיות שאפתניים אבל לשחק בסבלנות. אנחנו רוצים להפוך את הסיטואציה ולעשות היסטוריה אבל המשחק הוא ארוך וזה ייקח זמן".

לואיס אנריקה הוסיף: "זו הייתה רק המחצית הראשונה והמפעל מעניק לנו הזדמנות לחזור לליגת האלופות אחרי המשחק בפריס. יהיה לנו קשה אבל אני מאמין בשחקנים שלי בצורה עיוורת. הדרך היחידה שלנו להחזיר על מה שקרה במשחק האחרון מולם הוא לנצח, אם הם ניצחו אותנו 0:4 אנחנו יכולים לנצח 0:6. שיחקנו את אחד המשחקים הטובים שלנו מול סלטה ויגו, הוא הגיע בתזמון נכון והעניק לנו את הדחיפה המתאימה. הרבה דברים קרו מאז ההפסד ההוא, אין לנו מה להפסיד".

מרקו וראטי שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
"אחד המשחקים הכי חשובים". מרקו וראטי/רויטרס

בצד השני, פריס סן ז'רמן לא הפסידה העונה בפער של ארבעה שערים או יותר. למעשה, הפעם האחרונה שזה קרה היתה אי שם באפריל 2010, אז הובסו 4:0 בידי גרנובל במסגרת הליגה הצרפתית. עד המשחק הקודם, הניצחון הגבוה ביותר של פריס סן ז'רמן או ברצלונה אחת על השנייה היה 1:3 - דבר שבארסה עשתה פעמיים במהלך עונת 2014/2015.

אנחל די מריה, אדריאן ראביו וטיאגו מוטה נמצאים בספק בגלל פציעות. מרקו וראטי כתב לאתר Goal.Com טור ובו הודה: "זה אחד המשחקים הכי חשובים בהם לקחתי חלק. מעט מאוד אנשים האמינו בנו לפני המשחק הראשון, ועכשיו הם חושבים שאנחנו פייבוריטים לזכות במפעל. אנחנו מוכנים מאוד, כפי שהיינו לפני המשחק הראשון. אנחנו לא חושבים שאנחנו עדיפים על ברצלונה, זה יהיה הדבר הגרוע ביותר שאפשר לעשות. המשימה עדיין רחוקה מלהסתיים".

עדכון ראשון: 15:07

מרקו וראטי שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
לא רוצה לשמוע שפ.ס.ז' עדיפה. וראטי/רויטרס

הרכבים משוערים

ברצלונה: מארק אנדרה טר סטגן, סמואל אומטיטי, ג'רארד פיקה, ג'ורדי אלבה, ראפיניה, סרג'יו בוסקטס, איבן ראקיטיץ', אנדרס אינייסטה, ליאונל מסי, לואיס סוארס, ניימאר.

פריס סן ז'רמן: קווין טראפ, תומא מונייה, מרקיניוס, טיאגו סילבה, לייבין קורזאווה, מרקו וראטי, בלז מטוידי, אדריאן ראביו, אנחל די מריה, יוליאן דראקסלר, אדינסון קבאני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully