וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראקסלר: "אסור לנו להיות נינוחים, הרבה קבוצות כבר הפסידו 5:0 בקאמפ נואו"

חלוצה הגרמני של פריס סן ז'רמן הזהיר את קבוצתו לקראת הגומלין מול ברצלונה: "אי אפשר לעצור אותה במשך 180 דקות, זה אצטדיון מיוחד שכבר קרו בו דברים מיוחדים. הם יגיעו להזדמנויות שלהם"

יוליאן דראקסלר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
הזהיר משאננות. דראקסלר/רויטרס

בפריס סן ז'רמן כבר הכתירו את ה-0:4 על ברצלונה במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות כאחד מהגדולים בהיסטוריה של המועדון. אולם, למרות התוצאה המוחצת אלופת צרפת יודעת שהמשימה עדיין לא הושלמה והמשחק בקאמפ נואו צפוי להיות קשה בהרבה. יוליאן דראקסלר, החלוץ הגרמני הנהדר שהצטרף לקבוצה רק בינואר וכיכב במשחק הראשון, התראיין ל-ESPN רגע לפני משחק הגומלין מול האלופה הספרדית.

"אם אתה משחק מול ברצלונה בליגת האלופות זה ערב מיוחד ואם אתה מביס אותם ברור שזה ערב מיוחד לכולם - לקבוצה, לאוהדים ולעיר כולה. אין ספק שזה היה אחד המשחקים הטובים שלי עד כה", אמר דראקסלר.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. AP
מה הוא מתכנן לפריס? מסי/AP

הגרמני התייחס לטריו הקטלני של ברצלונה שצפוי לעבוד שעות נוספות ביום רביעי ואמר: "בשבילי זה לא קשה לשחק נגד הטריו הזה (MSN) בגלל שאני שחקן התקפה, אבל לא הייתי רוצה להגן נגד השחקנים האלה. הראינו במשחק הראשון שיש לנו את האיכויות לעצור אותם".

"ברור שזה לא קל בקאמפ נואו לשחק מול אולי ההתקפה הטובה בעולם. הם יכולים לעשות הכול ואנחנו מוכנים לכך. זה לא קל כי אי אפשר לעצור את ברצלונה במשך 180 דקות כך שהם בטוח יקבלו את ההזדמנויות שלהם להבקיע, אי אפשר לעצור אותם לנצח אבל אנחנו ננסה למצוא את השטחים שלנו במגרש ואם נבקיע, יש לנו סיכוי טוב לעלות".

"לדעתי אסור לנו להיות נינוחים משום שהיו כבר קבוצות אחרות שהובסו 5:0 בקאמפ נואו. אני חושב שזה אצטדיון מיוחד שבו כבר היו ערבים מיוחדים. ליגת האלופות זו הבמה הכי גדולה בכדורגל כך שכולם חולמים על משחקים מהסוג הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully