וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ישראל הביסה את טיוואן וקרובה לעלות שלב באליפות העולם

7.3.2017 / 15:08

הכחולים-לבנים ממשיכים במסע המצוין באליפות הנערכת בדרום קוריאה ואחרי הניצחון הדרמטי על המארחת במשחק הפתיחה, הם חגגו עם 7:15 מול טיוואן. ישראל תוכל להבטיח העפלה כבר ברביעי

שחקני נבחרת ישראל בבייסבול חוגגים. GettyImages
חגיגה בכחול-לבם/GettyImages

נבחרת הבייסבול של ישראל נמצאת על סף העפלה לשלב השני באליפות העולם בבייסבול, בה היא רושמת הופעה ראשונה בהיסטוריה. הבוקר (שלישי), הביסה הנבחרת בכחול-לבן את המדורגת 4 בעולם טיוואן 7:15 במשחקה השני באליפות. ישראל קרובה להבטיח מקום בשלב הבא, שייצא לדרך ביום ראשון בטוקיו.

אחרי ה-1:2 הדרמטי על המארחת דרום קוריאה במשחק הפתיחה שנערך אתמול, הפעם סיפקה הנבחרת, המורכבת ברובה מיהודים-אמריקאים המשחקים בליגות הפיתוח בארצות הברית, הצגה נהדרת. כבר באינינג הראשון הסתערה ישראל על המגיש הפותח של טיוואן ועלתה ל-0:4 מסינגלים של אייק דייויס וטיילר קריגר, שהכניסו שתי ריצות כל אחד וגרמו ליריבה להחליף מגיש עוד לפני שהסתיים האינינג.

עוד בנושא:

אתמול: ישראל ניצחה את דרום קוריאה במשחק הפתיחה

קורי בייקר נבחרת ישראל בבייסבול. GettyImages
קורי בייקר היה מצוין/GettyImages

גם בהמשך התנועה הייתה רובה בכיוון אחד, בעוד המגיש הפותח של ישראל, קורי בייקר, לא מאפשר לטיוואנים לעשות יותר מדי. ריאן לאוורנוואי חבט להומראן בן שתי ריצות באינינג השלישי, לפני שטיוואן קיזזה חצי מהפער עם שלוש ריצות באינינג השישי.

ישראל לא נבהלה והגיבה מצוין. באינינג השביעי, חבטות של נייט פרימן, קריגר וסקוט ברצ'אם הכניסו חמש ריצות נוספות, באינינג השמיני הייתה זו חבטה של ניק ריקלס שהכניסה ריצה נוספת ולקינוח, באינינג התשיעי ירה פרימן להומראן בן שלוש ריצות. בתחתית האינינג, טיוואן עוד הצליחה לצמק מעט, אבל לא יותר מזה וישראל חגגה בסיום.

בייקר רשם את הניצחון עם ארבעה אינינגים ושני שליש בהם הרשה שלוש חבטות וסיפק שלושה סטרייקאאוטים. צ'ון לין קו רשם את ההפסד. ישראל השיגה 20 חבטות במשחק, שלוש מהן של טיי קלי, אייק דייויס, פרימן וקריגר. פרימן הכניס ארבע ריצות, קריגר שלוש.

במשחק השני בבית, הולנד ניצחה 0:5 את דרום קוריאה. אם ההולנדים ינצחו מחר את טיוואן, ישראל תבטיח את עלייתה. אם הטיוואנים ינצחו, ההכרעה תעבור ליום חמישי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ריאן לאוורנוואי נבחרת ישראל בבייסבול. GettyImages
ריאן לאוורנוואי סיפק הומראן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully