וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בבייסבול: ניצחון דרמטי לישראל על דרום קוריאה

6.3.2017 / 16:00

בהופעת הבכורה ההיסטורית שלה בטורניר, הנבחרת הפתיעה את המדורגת 3 בעולם והמארחת עם 1:2 בתום עשרה אינינגים וכארבע שעות. ניצחון על טיוואן בשלישי יבטיח כמעט סופית עליית שלב. סקוט ברצ'אם: "זה היה ניצחון קבוצתי, אנחנו מאוד נרגשים"

נייט פרימן סקוט ברצ'אם נבחרת ישראל בבייסבול. Chung Sung-Jun, GettyImages
ברצ'אם השיג את החבטה המנצחת וחגג עם נייט פרימן/GettyImages, Chung Sung-Jun

נבחרת הבייסבול של ישראל רשמה היום (שני) היסטוריה, כאשר בהופעת הבכורה שלה באליפות העולם (ה-WBC), היא הצליחה לנצח 1:2 את דרום קוריאה בתום עשרה אינינגים דרמטיים.

המשחק התקיים בסיאול, שם נערכים כל משחקי בית א' בטורניר ונבחרת ישראל, המורכבת משחקנים יהודים-אמריקאים המשחקים בליגות הנמוכות בארצות הברית, הצליחה להתגבר על המארחת המדורגת שלישית בעולם ועל הקהל המקומי, שסיפק אווירה מצוינת לאורך ארבע שעות המשחק.

ישראל הכתה ראשונה כאשר באינינג השני, טיילר קריגר סחט הולכה על בסיסים מלאים והעלה את הכחולים-לבנים ל-0:1. לאורחים היו לא מעט הזדמנויות להגדיל את התוצאה, אבל פעם אחר פעם הם פספסו מצבים קורצים ובאינינג השישי הצליח גאונצ'אנג סיאו לאזן את המשחק. עד לתום תשעת האינינגים לא הושגו עוד ריצות והמשחק הלך להארכה, שם סקוט ברצ'אם חבט לסינגל באינפילד וקבע 1:2 לפני שהמגיש ג'וש זייד סגר את המשחק והבטיח את הניצחון הדרמטי.

ג'וש זייד נבחרת ישראל בבייסבול. Chung Sung-Jun, GettyImages
רשם את הניצחון. זייד/GettyImages, Chung Sung-Jun

זייד רשם את הניצחון, צ'אנג יונג לים את ההפסד. ישראל השיגה בסך הכול שמונה חבטות (שתיים של ברצ'אם ושתיים של סם פולד) לעומת שבע של הקוריאנים ולא נרשמו טעויות בשני הצדדים. ישראל השאירה לא פחות מ-31 שחקנים על הבסיסים במהלך המשחק.

ג'וש זייד אמר בסיום: "משחק גדול, אווירה נהדרת, ניצחון ענק. אנחנו צריכים לחזור מחר ולהמשיך להיות מצוינים כמו היום". ברצ'אם דיבר על החבטה המכריעה שלו והמשחק כולו: "במצבים האלה, עם שני סטרייקים, אי אפשר להתאמץ יותר מדי. צריך לעשות דברים פשוטים. זה היה ניצחון קבוצתי. המגישים השאירו אותם על ריצה אחת ונלחמנו כל הדרך. אנחנו מאוד נרגשים".

מחר (5:00, FOX) תפגוש ישראל (41 בעולם) את המדורגת 4 בעולם, טיוואן, כאשר ניצחון נוסף ישים את הנבחרת עם רגל ושלושת-רבעי בשלב השני.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ריאן לאוורנוואי נבחרת ישראל בבייסבול. Chung Sung-Jun, GettyImages
ריאן לאוורנוואי מציג משחק הגנה משובח/GettyImages, Chung Sung-Jun

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully