וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד של ווסטהאם ניסה לתקוף את שחקני צ'לסי, קונטה: "היה קשה"

המאבטחים מנעו סקנדל במשחק בו ניצחה המוליכה 1:2, מאמן הבלוז היה מאוכזב מהשער שספגה קבוצתו: "זה לא צריך לקרות, צריכים לשמור על שער נקי". ביליץ' הודה: "הניצחון הגיע להם"

שחקן צ'לסי דייגו קוסטה. רויטרס
העונה החלומית נמשכת. דייגו קוסטה/רויטרס

העונה בפרמיירליג רחוקה אומנם מסיומה, אבל כבר עכשיו ברור שרק נס או תפנית בלתי צפויה ימנעו מצ'לסי את תואר האליפות. הקבוצה של אנטוניו קונטה השיגה אתמול (שני) עוד ניצחון, הפעם 1:2 בחוץ מול ווסטהאם והגדילה את הפער מטוטנהאם השנייה לעשר נקודות. באנגליה מדווחים על כך שבמהלך המשחק נמנעה תקרית חריגה כשאוהד של צ'לסי ניסה לתקוף לפלוש לכר הדשא ולתקוף את שחקני צ'לסי בזמן שהם חגגו את השער של אדן הזאר, אך המאבטחים מנעו את הסקנדל.

עוד בנושא:

צ'לסי ניצחה 1:2 את ווסטהאם, הפער בפסגה: 10 נקודות

שחקני צ'לסי חוגגים. רויטרס
אוהד ווסטהאם מנסה לתקוף את שחקני צ'לסי/רויטרס

אנטוניו קונטה, מאמן הבלוז שכלל לא בטוח שימשיך בעונה הבאה, אמר לאחר המשחק: "שיחקנו כדורגל טוב ויצרנו הרבה מצבים להבקיע עוד שערים. זה היה משחק ממש קשה, הם הפעילו עלינו הרבה לחץ ואסור לשכוח שזה היה דרבי והמשחקים מהסוג הזה מאוד קשים תמיד. שלטנו במשחק וחבל שקיבלנו גול בסיום המשחק. זה לא טוב לקבל שער בסוף, אנחנו חייבים להשתפר במצבים האלו".

קונטה שיבח גם את אדן הזאר כובש השער הראשון: "אדן חשוב מאוד עבורנו, הוא שחקן ממש טוב עם טכניקה נהדרת וכישרון. זה עדיף כשהוא משחק מאחורי קו ההתקפה ומבקיע שערים במתפרצות. זו לא המומחיות שלו, אבל הוא טוב מאוד באחד על אחד".

סלאבן ביליץ' מאמנה של ווסטהאם פרגן ליריבה והודה: "הם היו ראויים לניצחון, כל התקפה שלהם אחרי ה-0:2 הייתה מסוכנת מאוד. הם היו מאוד רציניים ונחושים ואני רואה אותם נשארים בפסגה עם האיכויות והפיזיות שיש להם".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully