וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "היום זה נראה לא טוב", מאיר טפירו: "הראינו אופי גדול"

6.3.2017 / 23:10

מאמן הפועל תל אביב נשמע מאוכזב אחרי ה-97:81 מול מכבי אשדוד. טאקר שנפצע ייעדר כשבועיים. מאמן הדרומיים: "שמח שברחנו מקרית גת, המשחק שלנו נפתח במשחקים האחרונים". זיו: "לא ציפינו לנצח בהפרש כזה"

one

הפועל תל אביב ספגה הערב (שני) הפסד שלישי בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה. האדומים הובסו 97:81 על ידי מכבי אשדוד/באר טוביה בבית במסגרת המחזור ה-21 של ליגת העל והם עכשיו במאזן 11:10. אם זה לא מספיק, אלאנדו טאקר, שנפגע במהלך המשחק, סובל משני שברים בארובת העין, ייעדר שבועיים מהמגרשים, ולאחר מכן ישוב לשחק עם מסיכה מיוחדת. מנגד, הקבוצה של מאיר טפירו עם ניצחון שני ברציפות וחשוב במיוחד, שכן הוא מרחיק אותה מרחק שלושה ניצחונות ממכבי קרית גת האחרונה.

רמי הדר מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
הדר עם הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל תל אביב רמי הדר אמר אחרי המשחק: "זאת סיטואציה, אני חושב שאשדוד שיחקה טוב יותר והגיע לה לנצח, מכבד את ההכרעה, מתקדמים ליום שבת. שיחקנו מאוד חסרים היום, הפציעה של אלאנדו, הפאולים של האוול, הסיטואציה של דרל וויליאמס, ובמחצית השנייה נכנענו לכדורסל טוב מאוד של אשדוד. ניסינו הכל, ניסינו לא להשאיר את האוול על המגרש, וכשהחזרנו אותו הוא עשה עבירות מהירות, לדעתי לא הפסדנו שם את המשחק, אבל יכול להיות. היום זה נראה לא טוב, מעבר לזה אין לי מה להוסיף".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי אשדוד הביסה 81:97 את הפועל תל אביב בחוץ

לכתבה המלאה
מאיר טפירו מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה. יוסי ציפקיס
טפירו מבסוט/יוסי ציפקיס

מאמן אשדוד מאיר טפירו: "אני מרגיש שיש לנו קבוצה טובה, הרבה משחקים הפסדנו ברבע האחרון, דווקא אני מרגיש היום שעשינו פעולות נכונות ואם נדע להמשיך עם זה נצבור עוד ניצחונות. אין ספק שזה ניצחון חשוב, כמה שיותר מהר להבטיח את ההישארות ולבוא ולהציג כדורסל טוב. החבר'ה הצעירים הראו אופי גדול, לבוא למשחק חוץ לא פשוט ולנצח. נחגוג היום ומחר, ומיום רביעי נתכונן למשחק הבא. אנחנו רחוקים מהפלייאוף, שלושה וחצי משחקים מקרית גת, אבל יש עוד הרבה משחקים בקופה, נצטרך להיות מרוכזים עד לסיום העונה. משבוע שעבר ששיחקנו בבית השתחרר אצלנו איזה פקק שהיה תקוע, קווין דילארד שחרר משהו בקבוצה, בזה שהוא לוקח על עצמו, הוא שחרר משהו וזה משהו שהביא לנו הרבה כוח, משחק שני שאנחנו קולעים מעל 90 נקודות. עד היום עשינו 72 נקודות במשחק עומד, זה מדהים, היה חסר לנו נקודות במשחק מעבר, ובמשחקים האחרונים עשינו הרבה נקודות במשחק מעבר וזה פתח אותנו ואני שמח".

רכז מכבי אשדוד יפתח זיו: "אנחנו בשלושה משחקים יתרון על קרית גת עם ניצחון כפול עליהם, ראינו שקרית גת ניצחו בשבוע שעבר וכמעט אתמול, זה עורר אותנו, ביחד עם החילוף שנעשה בקבוצה, אנחנו באים אחרת. באנו לנצח, המשחק התפתח עם אחוזי קליעה טובים של שתי הקבוצות, עלינו ליתרון שהיה להם קשה לחזור, לא ציפינו שיהיה 15 או 20 הפרש. באנו לנצח, גם אם זה היה נקודה היינו אומרים תודה. בטח שזה יכול לתת לנו תנופה, לחבר כמה ניצחונות זה יתרום לאווירה, היינו ברצף קשה, תקופה עם הראש למטה והביטחון מעורער, יצאנו לדרך חדשה, נבוא לננצח בשבוע הבא בבית ואז נסתכל אחרת על הטבלה. בגדול אנחנו ב-0:2 עם קווין דילארד, אז יש לו נקודת זכות, זה נתן לנו שינוי כזה, קיבלנו כאפה שהחליפו שחקן זר, זה אף פעם לא פשוט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully