וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: הפועל פתח תקוה ירדה ליגה, עוד קונצרט לצ'לסי הופקינס

המלאבסיות הפסידו 80:72 לזכרון/מעגן מיכאל, שנשארה בליגה. כוכבת רמת חן להטה עם 18 נקודות, 18 ריבאונדים ו-9 אסיסטים בניצחון. טריפל-דאבל גדול להורנבקל בניצחון אליצור חולון

אלי רבי מאמן מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
ערב מצער. רבי/מגד גוזני

המחזור הרביעי בפלייאוף ליגת העל לנשים התקיים הערב (שני). קיבלנו ארבעה משחקים שכל אחד מהם הוא בונבוניירה בפני עצמו. מכבי רמת חן... ניצחה, כן, ניצחה, לא חשבתם אחרת. הפעם 66:79. הפועל זכרון/מעגן מיכאל ניצחה 72:80 את הפועל פתח תקוה בפלייאוף התחתון. מכבי אשדוד ניצחה 68:73 את בנות הרצליה במשחק דרמטי. אליצור חולון של רועי אייזנברג נהנתה מערב עצום של אלכסיס הורנבקל, שהייתה רחוקה 4 חטיפות מקוואדראפל-דאבל עם 20 נקודות, 11 ריבאונדים, 10 אסיסטים, 6 חטיפות ו-3 חסימות.

מכבי רמת חן - א.ס. רמת השרון 66:79

אסיסט אחד, אסיסט אחד, זה מה שהיה חסר לצ'לסי הופקינס כדי להשלים טריפל-דאבל. נראה שכל פעם חסר לה הגרוש ללירה כדי לרשום מספרים דו-ספרתיים בשלוש קטגוריות שונות. ראסל ווסטברוק של כדורסל הנשים סיימה עם 18 נקודות, 18 ריבאונדים, 9 אסיסטים וגם 2 חטיפות. איזו שחקנית. פשוט תענוג. הצלע השנייה בקבוצת הכוכבות של שירה העליון, דניאל אדאמס קלעה 19 נקודות וקלטה 5 כדורים חוזרים. שירן צעירי קלעה 17. אצל אורנה אוסטפלד, שספגה הפסד שני ברציפות, סיירה בורדיק להטה עם 17 נקודות ו-13 ריבאונדים.

הפועל פתח תקוה - הפועל זכרון/מעגן מיכאל 80:72

וואו, איזה משחק דרמטי קיבלנו באם המושבות. האורחת הצליחה להשיג ניצחון חוץ שסידר לה עונה נוספת בליגת העל, בעוד הקבוצה של אלי רבי ירדה מאוכזבת כשהיא במקום האחרון ונפרדת מאיתנו בדרכה לליגה השנייה. מצער. הווינרית הגדולה של המארחת הייתה בריטני מילר עם 19 נקודות ו-11 ריבאונדים, עדן רוטנברג הוסיפה 17 נקודות, אלכסנדריה הרדן סיימה עם 17 נקודות, 12 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. אצל המפסידה והיורדת בלטה אשלי בברלי עם 25 נקודות ו-9 ריבאונדים, אבל ספק אם זה מנחם אותה או מישהי מחברותיה או מאמן בכיר כמו אלי רבי.

מכבי אשדוד - בנות הרצליה 68:73

הקבוצה של עדן ענבר עשתה את שלה והמשיכה במומנטום אחרי הניצחון המוזר מול אליצור חולון במחזור שעבר. רנרה טיפני הייז בלטה עם 21 נקודות ו-6 ריבאונדים, טיאה פרסלי קלעה 17. את בנות הרצליה הובילה טיילר היל עם 19 נקודות.

מכבי רעננה - אליצור חולון 84:62

את המשחק הזה נסכם בשתי מילים ושתי מילים בלבד: אלכסיס הורנבקל. איזה קונצרט סיפקה הכוכבת של רועי אייזנברג עם 20 נקודות, 11 ריבאונדים, 10 אסיסטים, 6 חטיפות ו-3 חטיפות. אטוניה נינגיפה הייתה הקלעית הבולטת אצל חולון עם 28 נקודות, 13 ריבאונדים ו-4 חטיפות. אשלי הוטס בלטה אצל המפסידה עם 16 נקודות.

צ'לסי הופקינס שחקן מכבי רמת חן (ימין) מול אופיר בנט שחקנית בנות הרצליה. עודד קרני, מערכת וואלה! NEWS
הופקינס עם עוד קונצרט/מערכת וואלה! NEWS, עודד קרני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully