וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט ודרושאפקה הפסידו 79:76 לפנרבחצ'ה וז'ליקו אוברדוביץ'

רצף שני הניצחונות של המאמן הישראלי וקבוצתו נתקע עם ההפסד הדרמטי למוליכת הליגה, רגע לפני המפגש מול אולימפיאקוס ביורוליג. 18 לדיקסון אצל המנצחת, וונאמייקר קלע 18 מנגד. דיווח: ג'נטילה סיים את דרכו בפנאתינייקוס

דיוויד בלאט מאמן דרושאפקה. GettyImages
יתאוששו ביורוליג? בלאט/GettyImages

אל משחק היורוליג הקרוב מול אולימפיאקוס קיוו דיוויד בלאט ודרושאפקה להגיע אחרי שלושה ניצחונות רצופים. הם היו קרובים לכך, אך הערב (שני), בסיומו של קרב עיקש, נכנעו 79:76 למוליכת הליגה הטורקית פנרבחצ'ה, שרשמה ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות. לפנר כעת מאזן 2:18 והיא במקום הראשון, דרושאפקה עם מאזן 7:13 במקום החמישי. בובי דיקסון בלט אצל המנצחת עם 18 נקודות, בראד וונאמייקר קלע 18 מנגד.

אלסנדרו ג'נטילה שחקן פנאתינייקוס (שמאל) מול ג'יימס אנדרסון שחקן דרושאפקה. GettyImages
לאן עכשיו? ג'נטילה/GettyImages

מוקדם יותר העונה הושאל אלסנדרו ג'נטילה ממילאנו לפנאתינייקוס, אלא שהשידוך המסקרן בין הצדדים לא הוכיח את עצמו בינתיים וביוון מדווחים היום (שני) כי הפורוורד האיטלקי סיים את דרכו במועדון. על פי הדיווח, פאו מחפשת קבוצה שתסכים לשאול את ג'נטילה עד תום העונה, אז אמור לחזור למילאנו, שם יש לו חוזה לעונה הבאה, אם כי הוא מעדיף לחתום ב-NBA.

ב-9 משחקי יורוליג העונה במדי פאו העמיד ג'נטילה ממוצעים חלשים מאוד של 3.2 נקודות (36 אחוז ל-2, 20 אחוז ל-3) - הממוצעים החלשים ביותר שלו בקריירה הבוגרת.

* קרלוס דלפינו בן ה-34, שרשם קריירה לא רעה בכלל ב-NBA אך לא שיחק בשנים האחרונות להוציא את האולימפיאדה שעברה בשל מספר פציעות, חתם עד תום העונה בבוקה ג'וניורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully