וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד חשפו: נאפולי טרפדה את המעבר של מראדונה לריאל מדריד

לקראת המפגש בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות (ג', 21:45, ספורט 5), במדריד גילו כי הבלאנקוס ניסו למנוע את מעברו של מראדונה לברצלונה ואף הגיעו עימו להבנות ב-1986 תמורת סכום עתק

one

קריירת המשחק של דייגו מראדונה זכורה בעיקר בשל התקופה המהפנטת שלו בנאפולי, הקדנציה המפוארת בנבחרת ארגנטינה ואפיזודה קצרה בברצלונה. בזמן שבדרום איטליה מדווחים כי כוכב העבר יקבל אזרחות של כבוד מעיריית נאפולי, היום (שני) חשפו בתקשורת הספרדית כיצד הפרטנופי מנעו את מעברו לריאל מדריד לקראת הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות (שלישי, 21:45, ספורט 5).

עוד בנושא:

מאוריסיו סארי: "מרטנס כשיר במאת האחוזים, ריאל מדריד עדיפה עלינו"
ונגר: "הסיפורים על אלכסיס שגויים לחלוטין", אוזיל ייעדר מול באיירן

שחקן העבר דייגו מראדונה בגמר גביע דייויס בין קרואטיה, ארגנטינה. AP
כבר ביקר בברנבאו והעדיף את ברצלונה. דייגו מראדונה/AP

מראדונה היה על הכוונת של הבלאנקוס עוד לפני המעבר לבוקה ג'ונייורס כאשר ניהל מגעים עם ברצלונה. הקטלונים חשקו בו, אך נאלצו להמתין עד הגעתו ב-1982. במהלך המשא ומתן נכנסה לתמונה ריאל, ואף הביאה את דייגו לסיור בסנטיאגו ברנבאו. פרנסיסקו, זמר ספרדי שהחזיק ביחסים קרובים עם האליל הארגנטינאי באותה תקופה, הצהיר: "מדריד ניסתה לגנוב אותו מתחת לאף של בארסה, אבל בקטלוניה שמעו על זה והגדילו את ההצעה, זה מה שסלל את דרכו לקאמפ נואו. ידעתי על המשא ומתן מקרוב כי גרתי באותה תקופה ליד הברנבאו".

גם המעבר לאיטליה לא עצר את ראשי ריאל, שניסו לצרפו גם בדצמבר 1986 ואף זכו להסכמה מצדו של מראדונה. "הבלאנקוס כבר הגיעו להבנות עם דייגו, והוא היה צריך להרוויח 1,500 מיליון פזטות לעונה (תשעה מיליון יורו כיום). מראדונה לא האמין שריאל מוכנה לשלם לו סכום כזה, אבל אז המגעים הופסקו כי בנאפולי לא היו מוכנים לשחררו, הם השתוללו מהסכומים שבריאל רצו לבזבז עבור דייגו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully