וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד גריפין: "ההערות האנטישמיות פגעו, אני פרסונה נון-גרטה בישראל"

הג'נרל מנג'ר של קליבלנד נזכר בפיטורי דיוויד בלאט ובביקורות: "לא ידענו מה אנחנו, לא היתה לנו זהות קבוצתית, לברון ג'יימס לא יכול לתפקד כשאנשים לא עושים את הדברים הנכונים"

דייויד בלאט דייויד גריפין קליבלנד. AP
עדיין יש כאב. גריפין עם בלאט/AP

בעוד מספר חודשים יתפרסם בארצות הברית ספר שעוסק בעונת האליפות ההיסטורית של קליבלנד קאבלירס. הג'נרל מנג'ר של המועדון דייויד גריפין התארח היום (שני) בפודקאסט של זאק לואו, ובו דיבר, בין היתר, על תקופתו של דיוויד בלאט, ועל סיפור אחד ספציפי שמופיע בספר, לפיו גריפין צפה מביתו במסע משחק חוץ, ושם לב שלברון ג'יימס לא יורד להגנה. כשהתאחד עם הקבוצה, נכנס לתדריך וידאו והתעמת עם לברון בנושא.

"זה לא קרה בתדריך וידאו, זה קרה באימון", סיפר גריפין. "אחריו ישבנו ודיברנו על לא לרדת להגנה ודברים כאלה. אלה היו סימפטומים של בעיות גדולות יותר, והן שלא ידענו מה אנחנו, לא דבקנו בשיטה, לא היתה לנו זהות קבוצתית. זה נבע מזה, וזה לא היה טוב עבור לברון, הוא הראה את הרגשות שלו באופן שלא הראה קודם לכן. הוא פשוט רוצה לנצח ברמה הגבוהה ביותר, שהוא לא יכול לתפקד כשאנשים לא עושים את הדברים הנכונים. הרגשתי שאני צריך להגיד לו איך הדברים נראים, והוא מיד קיבל את זה ותיקן את זה".

על הביקורות הרבות ששמע מכל עבר אמר ה-GM: "לא היה אכפת לי מאנשים שמחוץ לחדר ההלבשה או המשפחה שלנו, כי הם לא חיו בחדר ההלבשה שלנו ולא ידעו מי אנחנו. מה שכן הפריע לי, ולא הייתי מוכן אליו, אלה ההערות האנטישמיות. אני פרסונה נון-גרטה בישראל, למשל. אלה היו דברים מלאי שנאה. זה היה קשה, כי זה העמיד בספק את היושר שלי. אני גאה מאוד באדם שאני, וזה היה מאוד פוגע ועדיין פוגע בי היום".

עוד בקליבלנד: טיירון לו החולה לא הגיע לאימון היום, משום שהיה חולה בימים האחרונים. אנדרו בוגוט צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו הלילה, כשהקאבס יפגשו את מיאמי.

שחקן דאלאס מאבריקס אנדרו בוגוט. AP
הבכורה בדרך. בוגוט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully