וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני גולן לשחקנים: "רוצה קצת שקט, לא לדבר עם התקשורת"

6.3.2017 / 18:28

אחרי האסיפה שערך קלינגר בה לקח אחריות על הנעשה בקבוצה, מאמן הפועל חיפה ערך אסיפה קצרה עם השחקנים. בן בסט ודור פרץ אמורים לפתוח מול האקסית מכבי תל אביב

מאמן הפועל חיפה דני גולן. אדריאן הרבשטיין
רק רוצה שקט. גולן/אדריאן הרבשטיין

לראשונה מאז ההפסד לעירוני קרית שמונה, הפועל חיפה חזרה היום (שני) להתאמן. אחרי שניר קלינגר שוחח עם השחקנים ולקח אחריות על הנעשה בקבוצה, המאמן דני גולן לא הרבה לדבר באימון היום, אבל הייתה לו בקשה חריגה מהשחקנים. "אני רוצה קצת שקט, מבקש לא לדבר עם התקשורת ולעבוד קשה", אמר המאמן.

האימון היום התנהל בקצב נמוך יחסית, משום שהשחקנים ששותפו בהפסד ערכו אימון חלקי בלבד. בקבוצה ישנה אכזבה רבה מהתוצאות. יואב כץ מצפה מגולן ומקלינגר לפתוח את הפלייאוף התחתון עם ניצחון או שניים, שיבטיחו כמעט בוודאות את ההישארות בליגה. לגבי עמדת המאמן, אריק בנאדו וחיים סילבס מועמדים להחליף את גולן. עדיין לא ברור האם קלינגר יישאר, למרות שכץ טוען כי בשלב זה הוא אמור להמשיך בתפקידו.

שלומי ארבייטמן לא ישחק מול מכבי תל אביב בגלל צהובים. עדן בן בסט ודור פרץ, שזומן לנבחרת יחד עם חנן ממן, יפגשו את קבוצתם לשעבר. לירן סרדל ישוב לסגל. אחד השחקנים אמר: "מכבי תל אביב מגיעה בכושר מצוין, אבל לנו אין הרבה ברירות. אם אנחנו לא רוצים להסתבך בתחתית, עדיף שנוציא כמה שיותר נקודות משלושת המשחקים הקרובים".

עוד בנושא

פלקושצ'נקו עצבני. בנאדו וסילבס מועמדים לעונה הבאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully