וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: פלקושצ'נקו עצבני. בנאדו וסילבס מועמדים לעונה הבאה

5.3.2017 / 7:08

אחרי ששמותיהם של השניים עלו, כץ צפוי לבשר למאמן על ההחלטה: "אם יואב היה יודע שאלו התוצאות, לא היה משקיע". גולן ובן בסט ספגו שריקות בוז. הקשר זעם: "כאב לי שלא פתחתי", מקורביו: "שיחליטו מה הוא שווה"

מאמן הפועל חיפה דני גולן. אדריאן הרבשטיין
התוצאות האחרונות הובילו את כץ למחשבה מחודשת בנוגע לעתידו. דני גולן/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה תמנה מחליף לדני גולן מיד בתום העונה, כך מסתמן על פי שיחות בין בכירי המועדון בשבוע האחרון. כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, שמותיהם של אריק בנאדו, חיים סילבס וניר קלינגר עלו כמועמדים להחליף את דני גולן שצפוי לעזוב מיד בתום העונה. במועדון טוענים כי לא פנו לאף אחד מהמועמדים האחרים, אך נראה כי הנושא ייבדק במקביל למאבקי הקבוצה בפלייאוף התחתון. "אם כץ היה יודע שאלו יהיו התוצאות, סביר להניח שהוא לא היה משקיע ברכש", אמרו בקבוצה, "הוא שם כל כך הרבה כסף כי היה בטוח שהקבוצה יכולה להגיע לחמישייה הראשונה בתום העונה".

במועדון, יש לציין, מעריכים מאוד את גולן וטוענים כי עבד "מסביב לשעון", במהלך העונה. יחד עם זאת, התוצאות האחרונות הובילו את כץ למחשבה מחודשת בנוגע לעתידו, אחרי שלפני כחודש אמר למקורביו שהמאמן ימשיך.

עידן גולן, במהלך החימום שערך, ועדן בן בסט, לאחר שהוחלף, ספגו שריקות בוז מהקהל. במועדון לא מרוצים מהחלוץ שעד כה לא מצדיק את ההחתמה שלו בקבוצה. מי שמאוכזב מאוד ממעמדו הוא מקסים פלקושצ'נקו. אחרי הטענות על כך שהצוות המקצועי איבד את חדר ההלבשה, נראה כי גם פלקושצ'נקו מצטרף לרשימת המאוכזבים. אחד מחבריו הסביר אתמול: "מצד אחד יואב טוען שתג המחיר שלו גבוה מאוד, מצד שני לא נותנים לו לשחק. שיחליטו מה הוא שווה".

מקסים פלקושצ'נקו הפועל חיפה. ברני ארדוב
"ציפיתי מעצמי ליותר". מקסים פלקושצ'נקו/ברני ארדוב

פלקושצ'נקו עצמו אמר: "כאב לי שלא פתחתי, אבל זו החלטה של מאמן. רציתי להיכנס ולעשות את השינוי. אותנו לא מעניין מה מצבה של מכבי חיפה או של שאר הקבוצות, אנחנו לא נראים טוב וננסה לשפר נגד מכבי תל אביב. ככה זה בכדורגל, לפעמים אתה למעלה ולפעמים למטה. היה לנו שבוע לא טוב אבל מגיע לקהל שלנו שלפחות עד סוף העונה ננצח כמה שיותר משחקים". הקשר סיכם את העונה הסדירה כשאמר: "מקום שביעי יהיה יפה לעומת שנים עברו. ציפיתי מעצמי ליותר. הצגתי כמה משחקים טובים העונה, עשיתי דברים טובים גם בהגנה וגם בהנעת כדור. לפעמים הכדור נכנס ולפעמים לא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully