וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט 2017: מנהלי הנבחרות ונציגי פיב"א ביקרו בתל אביב

6.3.2017 / 17:29

נציגי הנבחרות שישחקו בבית ביד אליהו ערכו סיור בבית המלון, באולם המשחקים ובדרייב אין שיהיה אולם האימונים, "כל נציגי הנבחרות ונציגי פיב"א הביעו את שביעות רצונם מהתנאים". האליפות תיפתח ב-31 לאוגוסט

פסל יורובאסקט 2017 בישראל. צילום מסך
הטורניר מתקרב/צילום מסך

ההכנות לקראת יורובאסקט 2017 שייערך בעוד פחות מחצי שנה בישראל ממשיכות לתפוס תאוצה, כשאתמול (ראשון) הגיעו לישראל מנהלי הנבחרות שישחקו בבית שייערך ביד אליהו - איטליה, ליטא, גרמניה, אוקראינה וגיאורגיה, בצוותא עם נציגי פיב"א. הנציגים סיירו במלון הילטון, שייארח את הנבחרות במהלך האליפות, באולם עצמו ובאולם הדרייב אין, שישמש כאולם האימונים.

"כל נציגי הנבחרות ונציגי פיב"א הביעו את שביעות רצונם מהתנאים אותם יקבלו הנבחרות בארץ ומקצב התקדמות ההכנות של האיגוד כגוף המארגן את המשחקים", נכתב בהודעת איגוד הכדורסל. נציגי פיב"א ימריאו הערב לאילת כדי לבקר את המתקנים בהם תתקיים אליפות אירופה לנשים עד גיל 20 דרג ב' בקיץ הקרוב.

כזכור, ב-31 לאוגוסט יחל יורובאסקט 2017, כשיד אליהו יארח בית מוקדם באליפות, כשהבתים האחרים ישוחקו בהלסינקי, קלוז' ואיסטנבול. שלבי ההכרעה, משמינית הגמר, ישוחקו באיסטנבול. נבחרת ישראל תנסה לסיים באחד מארבעת המקומות הראשונים בבית כדי להעפיל להמשך המשחקים, כפי שעשו באליפות שנערכה לפני שנתיים בצרפת. השחקנים של ארז אדלשטיין ישחקו את כל המשחקים שלהם בשעה 21:30, ויפתחו את האליפות ב-31 לאוגוסט נגד איטליה, ב-2 לספטמבר (מוצאי שבת) יפגשו את ליטא, ב-3 לספטמבר את גרמניה, ב-5 לספטמבר את גיאורגיה וינעלו את המשחקים ב-6 לספטמבר נגד אוקראינה (המשחק היחיד שייערך בשעה 20:45).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully