וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: זלאטן איברהימוביץ' הורחק משלושה משחקים בשל המרפק

החלוץ השבדי בחר לקבל את העונש שהוטל עליו מההתאחדות האנגלית לאחר העימות האלים עם שחקן בורנמות' טיירון מינגס. הפנומן יחמיץ את רבע גמר הגביע מול צ'לסי ושני משחקי ליגה

זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד (משמאל) עם מרפק לפניו של טיירון מינגס שחקן בורנמות'. רויטרס
המרפק שעלה ביוקר. זלאטן ומינגס/רויטרס

זלאטן איברהימוביץ' נענש על המרפק ששלח לעבר פניו של טיירון מינגס במהלך המשחק בשבת בין מנצ'סטר יונייטד לבורנמות' והורחק משלושה משחקים - רבע גמר הגביע מול צ'לסי ומשחקי הליגה מול מידלסברו ו-ווסט ברומיץ'.

החלוץ השבדי אמנם טען שהבלם האנגלי בן ה-23 הכניס את פניו לתוך המרפק שלו, אך הטענה הזו ממש לא הרשימה את התאחדות הכדורגל האנגלית שהחליטה להרשיע אותו בגין התנהגות אלימה על בסיס צילומי הטלוויזיה שקלטו את האירוע בדקה ה-44. השניים עלו לכדור גובה ואיברהימוביץ' חבט בבלם בפניו באמצעות מרפקו. לאחר מכן מינגס דרך על השבדי וגם זה נעלם מעיניו של השופט ולכן הבלם הורשע גם הוא בגין התנהגות אלימה.

לשני השחקנים היתה אפשרות לערער, אולם זלאטן בחר לקבל את העונש כמו שהוא. מינגס, לעומת זאת, ערער, ועונשו ייקבע בקרוב. בהחלטת ההתאחדות צוין כי אירועים שלא נראים בעיני השופטים בזמן אמת נידונים לאחר מכן בידי שלושה שופטים. כל אחד משלושת השופטים הללו צפה באירועים בנפרד כדי להכריע בנושא.

עוד בנושא:

דיווח: ארסן ונגר הודיע לשחקני ארסנל על כוונתו לעזוב בקיץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully