וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייפון קורקוט מונה למאמן באייר לברקוזן במקום רוג'ר שמידט

שחקן העבר הטורקי-גרמני ינסה לייצב את השורות. חתם עד תום העונה, אבל רק תוצאות יוצאות דופן יגרמו לראשי המועדון להשאיר אותו. נאגלסמן, פאברה ושמידט מועמדים לעונה הבאה

טייפון קורקוט, מאמן כדורגל. GettyImages
קריירת אימון לא מזהירה עד עכשיו. טייפון/GettyImages

טייפון קורקוט מונה היום (שני) למאמנה של באייר לברקוזן. הטורקי-גרמני בן ה-42 חתם עד סוף העונה והוא יחליף את רוג'ר שמידט שפוטר אחרי התבוסה 6:2 לבורוסיה דורטמונד בסוף השבוע.

לברקוזן חווה את העונה הכי גרועה שלה מזה 14 שנה ובמועדון מקווים שטייפון ייצב את השורות עד סיום העונה. ראשי המועדון סימנו כמה מועמדים לאמן בעונה הבאה; יוליאן נאגלסמן (הופנהיים), מרטין שמידט (מיינץ) ולוסיאן פאברה (ניס). אם טייפון לא ירשום הצלחה יוצאת דופן, הוא למעשה יעזוב בסוף העונה.

טייפון שנולד בשטוטגרט, שיחק כקשר בפנרבחצ'ה, ריאל סוסיאדד, אספניול, בשיקטאש וגנצ'לרבירלי. הוא אימן במחלקות הנוער של ריאל סוסיאדד, הופנהיים ושטוטגרט, שימש כעוזר מאמן בנבחרת טורקיה ובשנתיים וחצי האחרונות עמד על הקווים של האנובר וקייזרסלאוטרן בהצלחה מועטה למדי.

לברקוזן מדורגת במקום ה-10 אחרי 23 מחזורים, 11 נקודות מהמקום הרביעי שמוביל למוקדמות ליגת האלופות ו-7 נקודות בלבד מהמקום ה-16 שמוביל למשחקי פלייאוף על הישארות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully