וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: בריאן רנדל ייעדר כ-12 שבועות מהמגרשים

6.3.2017 / 12:03

חוסר המזל נמשך: פורוורד סגנית האלופה, שנפצע במשחק מול גראן קנריה, עבר בדיקת MRI שבה התגלה שהוא ייעדר לתקופה ממושכת והוא לא ישוב לשחק יותר העונה. שיחק בישראל בשש קדנציות שונות

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: תקציר הניצחון ושל הפועל ירושלים על גראן קנריה, במהלכו נפצע רנדל

הפועל ירושלים אמנם עלתה לחצי גמר היורוקאפ עם הניצחון הכפול על גראן קנריה, אולם קיבלה חדשות רעות מגזרתו של רנדל: מבדיקת MRI שנערכה לפורוורד החדש ולה כי השחקן ייעדר למשך 12 שבועות לכל הפחות, מה שישבית אותו עד תום העונה. השחקן רשום רק למסגרת האירופאית שמסתיימת בכל מקרה ב 5.4. מועד ההעברות בליגה יסתיים כשבועיים אח"כ ולכן הרישום שלו לליגה לא רלוונטי.

עוד בנושא

רק לאחרונה הודה רנדל בראיון לוואלה! ספורט: "אני יודע שאני פציע"

בריאן רנדל הפועל ירושלים. ברני ארדוב
סוף הדרך. רנדל/ברני ארדוב

למעט הבלחה קצרה באלבה ברלין, הופיע רנדל במשך כל הקדנציה המקצוענית שלו בישראל. הוא הגיע לכאן לראשונה בקיץ 2008, כשחתם בגלבוע/גליל, והעונה הנוכחית בירושלים הייתה התשיעית שלו בארץ - בשש קדנציות שונות ובחמישה מועדונים שונים. רק בשבוע שעבר העניק רנדל ראיון בלעדי לוואלה! ספורט ודיבר על נטייתו להיפצע.

בתוך כך, בירושלים מחכים לתוצאת המשחק בין ולנסיה לחימקי ביום רביעי על מנת לדעת מתי ייערך המשחק הביתי הראשון של הקבוצה בחצי הגמר, כאשר אם הספרדים ינצחו אז המשחק הביתי מתוכנן ליום שישי בערב כשבירושלים יזיזו את מועד המשחק בתיאום עם הקבוצה הספרדית כשהאפשרויות הם יום שישי בצהריים, חמישי בערב או האפשרות הפחות ריאלית היא מוצאי שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully