וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הפאדיחה של המשטרה בפרשת ראובן עובד

נסו לזהות את הכדורגלן ששמו היה אסור לפרסום בתמונה המפלילה. וגם: שער מדהים מחצי מגרש, הלוחם שהפסיד ללוחמת, סרחיו ראמוס מצטלם בשלווה בזמן שהוא מוסיף לעצמו עוד קעקוע, מאטס הומלס שופך על עצמו קפה ותומאס מולר צוחק עליו

עריכה: מתן חדד

בווידאו: כמה הצגות של אוהדים מסוף שבוע של דרבים ברחבי אירופה

שער מדהים מחצי מגרש אחרי שלוש שניות

החלוץ הברזילאי של קומרסיאל, מיראי, רק בן 23, אך למרות זאת, ספק אם בשנים שנותרו לו בקריירה הוא יצליח להתעלות על הביצוע האחרון שלו. במשחק האחרון של קומרסיאל נקבע כי היא תפתח את המשחק. מיראי עמד על קו מחצית המגרש בזמן שחברו נגע בכדור לאחר שריקת הפתיחה של השופט. מבלי להסס הוא שלח בעיטה מחצי מגרש, שנעצרה רק ברשת, ובכך הפך לאחד הכובשים המהירים בתולדות המשחק.

מביך: לוחם MMA הפסיד ללוחמת, והתעלף

ענף אומנויות הלחימה המשולבות (MMA) מחולק לקטגוריות משקל, מסיבה ברורה למדי, וזו גם הסיבה שמעולם לא נפגשו בזירה לוחם ולוחמת. עד לימים האחרונים. במהלך תחרות MMA נכנסו לזירה לוחם ולוחמת, שהחלו להילחם. הלוחם נכנס לגארד של הלוחמת בזמן שזו שכבה על הקרקע, ונראה היה כי ההכנעה היא רק עניין של זמן. אך לפתע הלוחמת חמקה, תפסה את גבו של יריבה וחנקה אותו עד לאובדן הכרה, לקול תשואות הקהל ההמום.

מאטס הומלס הורס את החליפה

לוקאס מורה וקווין טראפ מתכוננים לברצלונה

כוכבי פריס סן ז'רמן הגיעו לביתו של לוקאס מורה והתחרו באתגר S3. היה מדליק:

מסי פגש את אחד מאליליו

השייט סנטיאגו לאנגה, שייצג את ארגנטינה בחמישה משחקים אולימפיים, הגיע לאימון ברצלונה ונפגש עם הפרעוש וחאבייר מסצ'ראנו. ההתרגשות על פניו של מסי ניכרת.

איבד אי משלו, כי נעל נעליים לא נכונות

חברת "אדידס" הבטיחה למי שישבור את שיא הקומביין (מחנה טרום הדראפט של ה-NFL) בריצה ל-40 יארד אי משלו. כן, קראתם נכון. מספר ימים לאחר מכן, שחקן פוטבול המכללות ג'ון רוס עשה בדיוק את זה, כשקיצץ שתי מאיות מהשיא שקבע כריס ג'ונסון ב-2008 (0.02 שניות) וקבע 4.22. הבעיה? רוס עשה זאת עם נעלי נייקי, ולא אדידס, ובכך חרג מהתקנון. הלך האי, נשאר השיא. גם זה משהו.

הכירו את "הפריסטיילר הטוב בעולם", אנדרו הנדרסון

הפאדיחה הענקית של המשטרה בפרשת ראובן עובד

בשעות הבוקר דיווחה דוברות המשטרה על מעצרם של שלושה חשודים בפרשת סמים בבאר שבע. כל כלי התקשורת מיהרו לעדכן שאחד העצורים הוא כדורגלן בכיר בליגת העל לשעבר, כאשר שמו נותר כמובן חסוי עד שיובא בפני שופט. אלא שכבר בשעה 9:47 בבוקר היו יכולים חדי העין שבין הגולשים להבין במי מדובר, מכיוון שבתמונה שהפיצה המשטרה עצמה, בה נראים הסמים שנתפסו בזירה, מבצבצת דמותו של ראובן עובד, ששמו הותר לפרסום רק כעת.

ראובן עובד לאחר שנעצר בחשד לסחר בסמים. חטיבת דובר המשטרה
התמונה המפלילה/חטיבת דובר המשטרה

הכדורגלן המבוגר בהיסטוריה

שחקן נבחרת יפן לשעבר, קאזו מיורה, שמשחק בקבוצת יוקוהמה במולדתו, שבר את שיאו האגדי של סטנלי מתיוז - כאשר השתתף במשחק מקצועני בגיל 50 ושבוע.

ברצלונה חונכת בירה על שם רונאלדו קומאן

בברצלונה חוגגים 25 שנה לגול הבלתי נשכח של רונאלד קומאן בגמר ליגת האלופות מול סמפדוריה. גול שהבטיח לקטלאנים זכייה ראשונה במפעל. לרגל המאורע, בעיר ייצרו בירה חדשה שנושאת את שמו ונקראת "גולדן קומאן".

בירה על שם רונאלדו קומאן. טוויטר, צילום מסך
הבירה על שם קומאן/צילום מסך, טוויטר

הקרדשיאנס, גרסת הגולשות האוסטרליות

האחיות אלי ג'ין קופי והולי דייז קופי הן סלבריטאיות באוסטרליה כבר כמה חודשים, אבל רק לאחרונה שתי הגולשות הפכו לשם מוכר בכל רחבי העולם, כשקיבלו כרטיס חופשי לאליפות אוסטרליה הפתוחה. אלי ג'ין בת ה-22 מדורגת במקום ה-140 בליגת הגלישה העולמית לחובבים, בעוד שאחותה הקטנה הולי בת ה-18 כבר נמצאת במקום ה-50.

השתיים מתחזקות חשבונות אינסטגרם פופולריים במיוחד, עם יותר ממיליון עוקבים במשותף לשתיהן, והולכות על הגבול הדק שבין מדורי הסלבס למדורי הספורט. הן לא מזניחות גם את שאר המשפחה - אחיהן ג'קסון בן ה-21, ואחיותיהן הצעירות רובי לי בת ה-16 ובונו לו בת ה-13, ובתקשורת המקומית הן כבר ידועות בתוך "הקרדשיאנס של אוסטרליה".

"כמובן שניתן לראות את הדמיון לקרדשיאנס", אמרה אלי ג'ין כשהתבקשה להתייחס להשוואה המתבקשת, אך הוסיפה: "אבל אנחנו לא עשירות בטירוף, ואנחנו כן מוכשרות. השנה אנחנו מקוות להשתלב בסבב המקצועני ולהגיע לתחרויות הגדולות. אנחנו פעילות מאוד ברשתות החברתיות, אבל המטרה האמיתית שלנו היא להגיע לרמה הבאה בגלישה".

מערכת וואלה!, צילום מסך

ראיתם פעם שער שגם הבישול שלו וגם הכיבוש עצמו התבצעו במספרת?

ומה לגבי שחקן הוקי שקופץ מעל הזכוכית כדי ללכת מכות עם אוהד?

כששדר כדורגל נדפק עם שידור גולף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully