וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליטיקאי רוסי מציע: "להפוך את החוליגניזם לענף ספורט רשמי"

איגור לבדב שהביע תמיכה בחוליגנים הרוסים ביורו 2016, כבר המציא לענף החדש את השם "דראקה" ומחזיק ברשימת חוקים: "יהיה מפגש בתוך אצטדיון, בכל צד יהיו 20 אנשים, בלי כלי נשק"

AP

בווידאו: חוליגנים ביורו 2016

הפוליטיקאי הרוסי איגור לבדב, מציע להפוך את החוליגניזם בכדורגל לענף ספורט רשמי. לבדב זכור מיורו 2016, אז תמך בחוליגנים הרוסים שהתפרעו ברחובות צרפת וצייץ בטוויטר: "אין שום דבר פסול באוהדי כדורגל שנלחמים באוהדים אחרים. תמשיכו עם העבודה הטובה".

אתמול לבדב התראיין לאתר הרשמי של המפלגה הליברל-דמוקרטית של רוסיה וסיפר שיש לו אפילו שם לענף הספורט החדש "דראקה". הפוליטיקאי שכבר מחזיק גם ברשימת חוקים לענף, הוסיף: "האוהדים שלנו הם לוחמים, אבל לא חוליגנים. אפשר להפוך את מלחמות האוהדים לספורט. יהיה מפגש בתוך אצטדיון, בכל צד יהיו 20 אנשים, בלי כלי נשק. כך האגרסיביות של אוהדי הכדורגל תוכל להיות מתועלת לכיוון ספורטיבי. רוסיה יכולה להפוך לחלוצה בענף בחדש הזה ולהוות דוגמה למדינות אחרות, למשל אנגליה".

רוסיה תארח את מונדיאל 2018 ובעולם הכדורגל קיימת דאגה מסוימת אחרי הפגנות האלימות הקשות של חלק מאוהדיה בקיץ האחרון. אוהדי כדורגל של נבחרות אחרות כבר סיפרו על החשש הגדול שלהם להגיע למדינה ולהיות מותקפים. הדברים אמורים בעיקר בנוגע לאוהדים האנגלים, ששימשו כמטרה החביבה על החוליגנים הרוסים ביורו 2016.

איגור לבדב, פוליטיקאי רוסי. AP
שוב עושה כותרות. איגור לבדב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully